rocker

Kvällens citat: Erika, du är aldrig rolig.. bara ibland.. och ganska ofta.

image82


Gårdagen

Klev upp tidigt och for och träna på ego, har även fina bilder därifrån om Marika tar fingrarna ur arslet o sätter in dem. hets.
Sen plaska ner till stan, testa jeans o skjorta som vi ska få på jobbet. Sweeeet!
Träffa ungarna + Linda men kan räkna henne som unge med. Och så gick vi på coffee house o käka. Mumma! Vad bekvämt man hade det som liten.. alla betala för en. Varför vill ingen betala för mig nu? WHYYY?!
Sen hitta vi två coola t-shirtar till Ebba o Cajsa på h&m.. nu är dem rockers!
Tog taxin hem till Linda och så satte vi igång o gjorde chokladbollar. Så det blev vår middag + en harry potter-film.
Okej, Stralla jobbade.. men att bara ta taxi så där mitt på dagen vore coolt.

Sen tog jag med mig knoddarna hem till mig och så såg vi isprinsessan, en natt på museumet (stavas det så?) och lite tv. Sova sova o nu sitter vi och ser på Happy feet!

Snart worka, har hört ett rykte om att vi fått snygga bikinisar på jobbet. wiie.

nya scrubs va king btw.


see ya booooooiiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback