Okej, här kommer min lista ELIN!

Wooosah!

Tio första
Första bästa kompis:
Karla Bucaro. Hon tiggde mat av oss.
Första bil: kunde ha haft en i somras, dock leasad MEN en sportbil (grr). Och varför blev det inte så? Fråga min mammas karl.
Första kärlek: Robin Dahl med snetanden. Fast det var på dagis iof. Måste vara.. Mats Nilsson men han dumpa mig för en ett år äldre brud som var en halvmeter längre än honom. Såg ut som bigfoot och wee man. Så det gjorde inte så mycket.
Första husdjur: en kissekatt som hade 4 olika namn. (4 syskon - 4 namn). That's life.
Första semester: Teneriffa, där jag kissa i barnpoolen jämt och ständigt. Måste ju hålla den varm.
Första jobb: slava på kommunen i 4 veckor för 2000 kronor. Lurad! Fast man tyckte det var mycket pengar då såklart! Eller så vare i kiosken på fritidsgården där jag åt upp skafferiet.
Första köpta skiva: SPICE GIRLS rocks!
Första riktiga kärlek: Erik Eriksson (lindström). Tänk om vi hade gift oss.. Erika och Erik Eriksson. Vilket skämt.. :P
Första piercing: NEVAAAH!
Första konsert: hum.. kanske Lars Winnerbäck. Tycker inte GF räknas. Kanske till och med var grynet med Ebba. Ska leta upp bilden från det tillfället.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: 
en sexa mintuu i Åre. 
Senaste bilfärd: idag hem från ego.
Senaste filmen du såg: step up med snyggingen som kan dansa. mmm..
Senaste ringda telefonsamtal: till jenny i åre.
Senaste bubbelbadet: dunno.
Senaste spelade cd: de ständigt återkommande technolåtarna på gymnastiken.
Senaste kyss: hum.. minns ej.
Senaste gången du grät: till senaste greys anatomy, tror jag gick ner 3 kilo.
Senaste måltiden: lax, potatis, sås och tomatsallad. MMMM!

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
jag dejtar inte. Överskattat.
Blivit arresterad: Njet. Dock suttit i en cell när jag var 10 år.
Blivit kär vid första ögonkastet: Malin. bäztisar 4-evah.
Fastnat med blicken i någons urringning: Yes, meeeow.
Fått ditt hjärta krossat: Si.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Kanske i fyllan.. what? gratis drinkar hallå.
Haft ett one night stand: Jovars.
Busringt till någon: jämt och ständigt.

Sex saker du gjort idag
1. vaknat kissnödig
2. svullat
3. sparkat på en chiuaua
4. blivit blöt om fötterna
5. jobbat
6. svettats till stepup

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Greys Anatomy
2. Resa
3. Fika
4. Träna
5. Brieost
6. Festa

Fyra du kan berätta allt för
Malin, familjen, Erik, Marrki

Tre val
Blått eller rött:
röd är en svår färg, dock fin.. blå kan vara tråkig.. dock fin ändå. måste jag välja?! Röd: mysig, julig, varm. Blå: kall, cool, skön. AAAAAAAAH.
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Chirre.
okej, jag väljer blå!

Två saker att göra innan du dör
Lära mig finska.
Bli presidentfru.

En sak du ångrar
Massa. Ångest.. piller. Nee, jag ångrar nog inget. Orka gräma sig?

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg
Malin, Marika, Linda och hanapee (fast hon läser nog inte min blogg ändå). I wish.......

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag trodde aldrig du skulle skiva en lista!:) Men jag visste att det skulle bli intressant läsning!:)

2007-03-08 @ 09:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback