maskar, vi är vääärdelösa maskar

Sitter och är irriterad på jobbet. Men solen kom till sin räddning o nu ska jag bli svart på en kvart. Eller en timma typ.

Det här är en jobbansökan som en kille som sökte jobb på McDonalds i USA skrev. Han fick jobbet eftersom han var så ärlig.

Namn:
Greg Bulmash.

Kön:
Längden har ingen betydelse.

Vilket jobb vill du ha hos företaget?:
Vd eller vice vd. Men allvarligt talat tar jag vad som helst. Om jag hade haft möjligheten att vara kräsen hade jag inte sökt jobb här överhuvudtaget.

Löneanspråk:
En miljon om året plus möjlighet att få A-aktier i företaget och en lika stor fallskärm som Disneykoncernens vd har. Om det inte är möjligt ge mig ett bud så får vi förhandla om saken.

Utbildningar:
Ja.

Senaste jobb:
Jag var min senaste chefs hatobjekt.

Årsinkomst:
Mindre än jag förtjänar.

Största prestation:
Har en gigantisk samling med stulna pennor och post-it-lappar.

Därför sa jag upp mig från mitt förra jobb:
Det sög duktigt.

Så många timmar kan jag arbeta:
Hur många som helst.

Dessa arbetstiderna skulle jag vilja ha:
13.30 till 15.30, måndag, tisdag, torsdag.

Har du några speciella talanger?:
Ja, men de visar jag bara på tu man hand.

Kan vi kontakta din nuvarande arbetsgivare?:
Skulle jag ha varit här om jag hade haft någon, tror inte det.

Har du några fysiska problem som hindrar dig från att lyfta 25 kilo?:
25 kilo av vad?

Har du bil?:
Jag tror att en mer passande fråga här skulle vara "Har du en bil som fungerar?".

Har du någon gång fått någon form av utmärkelse?:
Jag utmärker mig alltid.

Röker du?:
När jag jobbar, nej. När jag har rast, ja.

Vad skulle du vilja göra om fem år?:
Bo på Bahamas med en fantastiskt rik dum, sexig blondin som tycker att jag är det bästa som hänt mänskligheten. Egentligen skulle jag vilja göra det nu.

Försäkrar du på heder och samvete att det ovanstående är sant?:
Javisst.

Skriv under här:
Under här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback