Lucka, lucka, hjärncell

image138
Jag tror det var lite mycket o göra imorse. Och inte hjälpte det med 6 små praoelever som man fick förklara 167584,5 ggr hur man larmade och storlekssorterade. Jag, Mr Burns och Räserbåten/Juden kunde ha gjort det snabbare och bättre själva. Men då skulle ju praktisarna stå där som de fån dem är.
Tre var från Nacksta skolan (yo homies). Hoppas det blir mycket att göra i veckan annars kommer dem bara vara i vägen. Usch.

Gick och träna efter jobbet. Dock dåligt trött. Som en get. Eller som dem där getterna som stelnar och faller åt sidan som om dem var uppstoppade när dem blir rädd. haha. Dem är roliga. Måste hitta bild.
Sen gick jag hem för det var ju prime väder. Mötte en karl.
Han sa "looking good honey".
Dock mötte jag inte honom med ögonen och svarade därför inget tillbaka. Han såg inte så jävla good ut heller iof.
Men det är ju trevligt att veta att man kan se bra ut svettig i träningskläderna. Eller han kanske drev med mig... Men jag tog snarare åt mig. Känner igen han så det måste gillas. Säger vi.





Måste betala bajsfolksamräkning. Vill inte. Vill knarka kläder istället. Men får inte.
Måste samla vuxenpoäng. Orka?

- Hjulet snurrar men hamstern är död.

Beskrivning av min pluggning som jag försökte göra förut. Jag somnade istället.

Här är mina stövlar jag köpte förra veckan.
image139
och som jag lämna tillbaka igår. Men söta var dem iaf.





Några roliga komiker.
Varning: Jag är lättroad.

      

Pablo Fransisco, Dane Cook och Aries Spears.
Sök på dem i youtube.com. Dem är roliga!





Vi skulle alla bli smala om vi helhjärtat gick in på en diet bestående av pizza, öl och glass!





Har hittat den ultimata bantingskuren!!!
Den heter.... danadanadanaaa.. Knattedieten.

Så vi börjar med första dagens matintag.

Frukost:
Äggröra på ett ägg, en rostad brödskiva med plommonmarmelad. Ät två tuggor ägg, använd fingrarna, kasta resten på golvet. Ta en tugga bröd. Smeta sen ut marmeladen över ansikte och kläder.


Lunch:
Fyra kritor (valfri färg!!), en näve chips, ett glas mjölk (3 klunkar, häll ut resten).


Middag:
En pinne, två femtioöringar och en krona, 4 klunkar Pepsi.


Kvällsmål:
Kasta en rostad brödskiva på köksgolvet.


Imorrnbitti kommer andra dagens matintag. Keep up your spirit och du kan ha en 4 cm smal midja inom en vecka.





Jag är en stolt småbröstad (nyligen förminskade då..) kvinna (tjej, jänta, flicka) som hittat fördelarna med detta. 

  • Orsakar inte en trafikolycka varje gång jag böjer mig ner på gatan.
  • Ser alltid yngre ut.
  • Upptäcker att spilld mat hamnar på servetten i knät.
  • Kan alltid se mina tår och skor.
  • Kan sova på mage.
  • Har inga problem att glida in bakom ratten i en liten bil.
  • Vet att folk kan läsa hela texten på min t-shirt.
  • Vet att mer än en handfull är bortkastat.
  • Kan komma sent till en teater utan att störa en hel rad.
  • Kan gå på aerobics utan att riskera att knocka mig själv medvetslös.

  • Behöver inte ha XXL på en top med ett midjemått på 45 cm.






  • Jag måste börja stämpla. Om a-kassan tillåter det, F-ckers.
    Och under tiden är dem ju stenhårda med att man måste söka jobb (vill inte, har ett men lite tider bara?!) så, ja försöker klura ut hur jag slipper få jobbet jag söker. Detta har jag kommit fram till:

    - Göra många stavfel i min ansökan
    - Ansökan ska bestå av ett rosa papper. Helst med hästar på.
    - Börja ansökan med "Jag är en tjej på 20 vårar.." eller dra på nåt riktigt långt och tråkigt som "Vill härmed inlägga en anmälan om mitt intresse för den Anställning som frimärkessamlare som annonserades i Metrotidningen den artonde februari tvåtusensju". Ah just det och lite stavfel på det.
    - Skriva för hand. Med en mörkare rosa färg och göra hjärtan ovanför i:na.
    - Välja min mamma som referens. Eller "den där killen som jobbar som chef på kommunen på det där sommarjobbet jag hade i 8:an"
    - Avsluta ansökan med "gnäggiga hälsningar" eftersom jag har hästar på pappret. Duh.





    Fan va mycket smått o gott det blev ikväll. Varför kunde inte denna spontanitet smitta av sig på pluggningen istället?

    Avslutar med:
    Jag jobbade idag med 6 små tröga praoelever
    förklarade hundraelvatusen ggr för dem tills jag till slut fick huvudvärk och feber (börjar faktiskt bli lite sjuk)
    träna sen lite mage och rygg
    när jag på hemvägen fick höra att jag var snygg
    eller mer specifikt "looking good honey"
    undra om han hette jonny?
    fast med ett mer utländsk uttal
    han var ganska sliskig o hal
    mitt uppdrag som smidig o läcker gick ju iaf rätt bra
    dock kom jag hem till en räkning jag inte ville ha
    sitter och är stolt över mina små bröst
    och det där jobbet ja inte kommer få till höst
    funderar på att testa den där knattedieten
    kanske slipper vara trött som den där geten
    gnäggiga hälsningar avslutar jag lite snyggt med
    nu ska jag med majsan i min säng ligga sked
    so long suckers
    a-kassan är fuckers


    godernatt

    Kommentarer
    Postat av: bingoroyale

    Hjulet snurrar men hamstern är död.haha grymt! plus dikten was grejjjt! haha kom å tänka på när jag å linus wiklund skulle battla på en fest hos mig "tjejer / grejer" linus ha aldrig vart en hejjare på dikt. söta klänningar! (och lämnatillbakarN me stövlarna haha du är bäst) pöss!

    Postat av: yngre ninja

    Du ska va snäll me barn, de är vår framtid! typ.
    Och HUR ska du kunna leka i vattenpölarna nu när stövlarna blitt återlämnad, i dunnå...!?

    Howdy ninja

    2007-03-27 @ 00:11:14
    Postat av: Li

    Köng dikt bajsöga! :D Men jag tycker inte synd om dig & dina "små" bröst oO Haha, vet du vad Ebba & Cajsa kallar Selma ibland; Belman :D Köng smeknamn ju

    2007-03-27 @ 07:50:46
    URL: http://lindz0r.blogspot.com/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback