hunga bunga tunga runga

scrubs är bäst.


livet
Det här är livet! Snart äre jag + syster + malin + pete.



Sitter o längtar tillbaka till dåtiden.. den var underbar.
            
image103
Jag har snygga skor.

image104
Svennes med kollegorna efter modelljobbet på oscar som två personer banga på MEN! =)

image105
Den omtalade grävarn.

image106
Hästpolo i Malins stuga.

image107
skitungarna mina.

image111
Sötast

image108
Jag vill ha mitt hår sådär igen. Eller iaf luggen. Detta var från friståendekursen i Umeå!

image110
Danmarkresan med skolan!

image112
The visit hos slynan Florije i Kvänum. Saknar.

image113
coolingarna på skolan.

image114
Jag och Madde på svennes.

image115
Oh, vilket gammalt kort. Kan det vara 1:an i gymnasiet?

image116
Lyxhoran med hamsterjackan hårmodell. Raor.

image117
image118
haha. Min och Bellas vackra kassadans!



Var ut igår. Mycket trevligt förutom att alla drog o var världens partypoopers! Men jag fick träffa kära Jacke iaf! wiho!
Lyckades underhålla mig själv ändå. Köttbullar och nästan nintendoturtles inatt med Åhlund!

Nu, kolla scrubs. yeeey.

see ya later alligator.

Kommentarer
Postat av: Li

Sköna kort =) Ge mig sommar säger jag bara. Och första kortet, förutom att vara riktig snyggt med bakgrunden och allt, får mig att längta så jag döööör! Fatta va kul vi kommer ha siss! AAAAAAAH!

Postat av: Anonym

BILDERNA :D haha gammbilderna is the shit!

2007-03-19 @ 22:09:27
Postat av: m

BILDERNA :D haha gammbilderna is the shit!

2007-03-19 @ 22:10:12
Postat av: Anonym

du har en till läsare åxå, en anonym :P

2007-03-21 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback