hola mi amigas y amigos

Just nu har jag haft en mycket intressant diskussion om bajs med Selma, 6 år. Ganska trevligt må ja säga!
image86

Sen var jag världsbäst häromdagen också. Iallafall enligt Ebba.
Hade lovat att klippa henne i lördags men glömde saxen till Linda osv. Så hon blev besviken... fick dåligt samvete så jag ringde henne i söndags och sa att jag skulle komma över o klippa henne så hon var fin när hon börja skolan igår.

(Ebba snart 11 år, Cajsa snart 10 år, Selma snart 7 år är syrrans ungar ba så ni vet.. om jag har några läsare som inte känner mig.. vilket ja antagligen inte har.........)
image87
Cajsa och Ebba glada.

Så då blev hon superglad och sa att jag var världsbäst! :) notera världs! Då blir man varm i hjärtat!

Nu.. eller idag så har jag:

- gått i skolan och varit världsbäst på labbarna. Parallell- och seriekoppling och kortslutning osv.
- mått dåligt och funderat om jag har en knodd i magen. Eller kanske kräksjuka?! AAAAH. Fast en knodd vore värre kanske.
- Pumpat på ego och klämt mig på en styrkemaskin. Aj.
- Fixat så jag kan ta med mina tjejer på ett pass.. kanske afropowerdance eller bikram yoga. We will see! Även att alla vill sova hos mig när jag fråga vad vi skulle hitta på istället för tävling den 1/4. AAAAAAH. Hur ska vi få plats?!
- Solat på balkongen och fått fräknar. Läst om graviditet.
- Tittat på tv.
- Klippt luggen.
- Fått kläder från jobbet. Blev en baggymodell av ett par mörka jeans och en vit vanlig skjorta som kan vara användbar. KUNG.
 
(jajaja ja vet, skjortan är skrynklig men ja plocka den rätt upp ur påsen! sådeså)
- Agat barn.
- Tränat själv och fått sett hur gymnastradaprogrammet som vi ska göra i Österrikse ska se ut i sommar! http://www.svenskidrott.se/z1.asp?a=190893
- Diskuterat bajs.

Nu funderar jag på att äta glass. Om vi har någon. Hoppas och hoppas inte.. inte bra o äta sånt men satans gott med konservpäron! YUMMIE!

image88
Dem är inte så fullt normala heller.

Kommentarer
Postat av: morgan

sötungarna :D

2007-03-13 @ 22:57:05
Postat av: Anonym

har ni fått kläder från jobbet? inte illa..

2007-04-11 @ 11:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback