Hey my name is Gilraen Fëfalas.

Det är mitt alvnamn!

dock gillade jag mitt namn som hobbit mer;

Pansy Overhill of Nobottle

Låter som en fjollig översättare från ingenstans.
Try it out!
http://www.chriswetherell.com/hobbit/



Ja, nu har jag vart i Åre också! Med Malin och hennes familj.. det var nice!
Jobbade i fredags, sen blev det hem till Linda och äta grekisk sallado! Malin, Marika, Sara, Jens kom förbi och så såg vi Tenacious d, den var faktiskt rolig! (och så har vi en banger som bestämde sig för att festa istället för att umgås och som jag och malin klurat ut ett icke barmhärtigt straff till)

Lördag: upp tidigt, packa, var klar.. men sundelinarna tog sin tid dem.. såklart!
Kom till las Åre vid 17.00-tiden typ. Åt god mat, basta och däcka i en 90's säng med Malin vid 22.15.
basta 
en 2.8:a, godis och min stjärt.


Söndag: väckta av mor Lena och gosig frukost. Sen blev det backen! Skidade denna gång (tack för lånet Nääs) och Smalin snowboardade.. det var kul! Lotti och Jenny var lediga från lifti och hängde på. Nice!
Och så kom solen fram och vi blev glada som små beavers.

mois 
schweeeet!

image59 
Jenny, Lotti, Sara, Malin with the helmet. Lunch på toppen. Sugigt väder dock. Men fet hamburgare.


varning: internt skämt
Malin fick strips på hakan och jag på näsan.
image60
jag varnade er.

us
Sunny sunny sunny, makes us honey(coloured).

Hur frän är inte den här ungen? Tyvärr fick jag inte henne i action men hon var en räser kan jag lova! Störtlopp 2007. Lilldvärgen..
 


Afterski var vi på sen! Det var askul, värsta röjet. Tror jag inte varit på nåt bättre!
image66
Jag ljög. Dåligt röj, "highway to hell" i söndagstempo, kräk utanför toan och INGA snygga killar. Inte ens lammkött. Besviken.

Hem, bastade, åt, snyggve, skjuts till Jennys palats.
Där var det segt i början men sluta myche bra!
image67
Malin och Eriks nya hattar. Senaste modet i Åre, garanterat.

image68image69
Och vi fick äntligen tyst på Jenny och hennes tale.                                ↑
                                                                                                       Jennys tale

Tyvärr har jag inga bilder på min och Malins utomordentligt snygga och idérika dans på bardisken på krogen. Men den var het kan jag lova.
Bingo och Moore-tjejerna var även där och smekte varandra.

- däcka hos jenny, the end of sunday.

Måndagen vaknade jag pigg som en lärka och Malin var opiggast.nu.
Snisa skjuts hem till stugan, malin däcka, jag åt glass med en sjuk fredrik. Slö slö slö. Väckte Malin och begav oss ner till liften för att hälsa på Jenny och Lotti. Åkte lift upp och ner.
image70
wiiie.

image71
En uttråkad Errki med ett fint kahlua-band från gårdagen.

image72
Men sen blev vi båda pigga! Och glada över våra nya brillor!

Slökväll hos Lotti. Hem, åt glass.

Tisdag blev det lite åk också. Lånade Fredriks liftkort och Jennys pjöxs/skidor. Dock var pjäxorna hemsk. Jag hade redan ont efter första åket. Klaga hela tiden men Malin och Torkel var inte omöjliga på att fika istället!
image73


Tåget gick 19.15, sade farväl till min kära vän Malin och satte mig på tåget med en banan och en päron-loka.
Även att tåget körde över ett djur! AAAAAAAH. Hela vagnen bompa till. Huvva.
Tre tysta sekunder för det stackars djuret.

1


2


3


Syster Linda hämta mig, lite conan, sen sova.
Jobb idag, massa nytt och fint. Så kom in o shoppa vettja!

Nu äta poppisar och se tv.

/ankan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback