gaser

Därför har jag gaser

För att jag äter så mycket lök..

(Det var en liten gobit från mitt upplyftande tal utanför åhléns, klädd som Pumba i 1:an på gymnasiet)

image143
Idag har jag verkligen varit the nazi! AAAAAH det här måste vara de värsta praoelever vi haft. Fast samtidigt får vi nåt o snacka skit om, höhö.
Men dem är så dåligt tröga ELLER så tror jag att dem jävlas med oss på flit!
- larmar tröjorna på framsidan
- sätter reamärken på kläder som inte är rea
- hänger in kläder i provrummen
- hänger de nya uppackade kläderna i oordning och med fel galge
- blandar ihop kläderna på lagret
- låtsas att inte förstå när man förklarar nåt för 58:e gången
- ändrar datum på datorn
- skickar elaka mail till huvudkontoret
- snooor kläder från lagret?!
Nä nu spårar de kanske liiiite ut.. men who knows?! Tre kommer ju från Nachasta, luriga jevlar.


Mådde rätt okej imorse ju men nu sitter ja o snorar ner tangentbordet så ja halkar på tangenterna o ksiriver fek.


Sen blev det lite passningsteknik på gympan, alltid bra.
Kom på.. vad ska hända med mina tjejer om jag kommer in på dietistutbildningen? Och då kom jag (med lite hjälp av Bert) på att ja ska helt enkelt ta med dem. Och hyra en hel korridor. Done!

Nu måste jag ladda hem lite filmer tills på lördag då mina små diablas ska sova över hos mig! Nå tips? Chicflics skare ju va!
Och även att ja ska göra högskoleprovet på lördag.. för det första lockar det inte alls att sitta inne på en förmodligen väldigt fiiin och solig dag.. för det andra så kommer det gå balle. Försökte intala mig sist att "det var ju faktiskt första gången". Yä sure, IQ fiskmås.


Att tänka på

  1. Varje gång du slickar på ett frimärke får du i dig 1/10 av en kalori.
  2. Att dänga huvudet i väggen förbrukar 150 kalorier i timmen.
  3. 7000 älgar väger lika mycket som en rymdraket.
  4. 623 kg falukorv innehåller 1 620 000 kcal.
  5. Bara genom att lukta på bananer eller äpplen kan du gå ner i vikt eftersom dessa innehåller luktämnen som ökar på mättnadskänslan.
  6. En fjärdedel av Sveriges vuxna befolkning är överviktig. Ytterligare en fjärdedel är kvinnor som bara tror att de är det.  
  7. Diet är när du i längden måste förändra bredden.
  8. Alla är vi jämlika, men ärligt talat, feta människor använder mer tvål.
  9. Du bränner fler kalorier genom att sova än att titta på tv.
  10. En chokladkaka har i genomsnitt åtta insektsben i sig.
  11. Det jobbigaste med en diet är inte att tänka på vad du får äta, det är tanken på vad alla andra äter.
  12. De flesta ökar i vikt på grund av de mysiga middagarna för två, som de äter ensamma.
  13. Diet är en modern familjemiddag där man istället för att läsa bordsbön läser innehållsförteckningar.
  14. Ett sätt att gå ner i vikt är att väga tallriken före och efter måltiden, och se till att skillnaden blir så liten som möjligt


image144
Det här är Bert Persson. En trevlig prick som studerar i Uppsala. Han gillar sallad, träna, jaga vilsna små tjejer på hultsfred och stalka mig.

adjö gott folk


Kommentarer
Postat av: mali

vilsna tjejer på roskilde går det bra?

2007-03-30 @ 00:09:56
Postat av: Bert

Nja, de ska ju vara små också...

2007-03-30 @ 12:27:27
Postat av: marlin

ok. hoppas de gick bra idag errrrki!

2007-03-31 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback