Fridens!

Igår kvävde jag nästan Marika med min stjärt.
Kan uppfattas på olika sätt. Pick one.

Iallafall så skolka jag igår. Dåligt samvete faktiskt.. men var så less. Och jag är inte så jätteofta less och då blir ja less för att jag är less.
Skulle ha gått.. fått extrauppgifter att leka med eller nåt. Damn.

Men men, gjort är gjort!

Istället åkte jag till AMS i onödan och sen mötte jag upp Marika och kära Hanna på stan och så satt vi och fika på Charm och där vi kom fram till att Hanna och Marika var mobbare när dem gick i högstadiet.

Och så har vi fått in fiiiiina billiga toppar på jobbet. Och jag är pank, wiiiho!
Istället ska jag investera på en sån här!
image91

Efter mysfikat gick den kissnödiga juden och jag hem för att skaka av oss glassen vi ätit.
Kom hem, slängde i mig pancake, gick över till Marika och möttes i dörren av ett glas vin. Tydligen var det hennes och Jens 45-månadersdag. Jens hade korkat upp ett vin och satt högtidligt på soffan. Och jag blev en bonus på deras underbara dag.

Sen bar det iväg till jobbet. Och så tryckte vi in oss i Pernillas bil (som även gillar att vara med på kort lika mycket som Madde) och for upp till södra berget där vi möttes av fler vindrinkar! yippiecajjej.
Anka och kladdkaka blev det. Och underhållning som fick chiiifen och Marielle (ja vet att du inte stavas så men ja stavar dig så, aiight) att kvävas av skratt. Denna gång inte pga min stjärt!

image92
Madde eller Mr Burns, chiifen och Pernilla Linslus.

image94
Chiiifi igen och miss medelpad.

image95
Lillefot från Landet för längesen och juden.

image93
En förälskad Sibel och moi! Var tvungen att lägga in en bild på mig, syns alltför lite. Det är ju MIN BLOGG!

image97
Underhållningen. Han kunde skämta, trolla, dansa(?) och sjunga. Ett riktigt kap.

Idag fyller farmor Alli Aurora år! Grattis! Linda o ja ska till hennes grav och tända ljus strax!
Imorrn fyller syster dissAnna år och på söndag äre partypinglan Märtas tur. Min kära moder.

Nuu.. ska jag göra nåt.

so long suckers

ps.
www.nelly.se har fina klänningar. mums. ds.

Kommentarer
Postat av: Li

yksi kaksi kolme, pitkään hurraa-huuto alli varmanen! hurraa hurraa! ......mumindalen......go finland!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback