vilse i skogen

Igår gick ja vilse i min egen skog!
Jag insåg att den stig jag tog inte var den jag gick i vintras och att den helt plötsligt upplöstes mitt i skogen och där stod ja ensam på ett stort fält med ris och stockar och visste inte vart jag var.
Jag bestämde mig för att gå rakt ner nånstans. Så jag klättrade över stockarna och mina ben blev helt sargade och upprivna eftersom jag självklart var tvungen att ha shorts på mig.
Kom till en brant slänt..  ett till stort fält ja var tvungen att klättra över. Kände mig som lejonkungen när ja såg ut över hela Nacksta.
En timma senare kom jag hem..

Sen gick jag till jobbet, gick på jobbet och gick hem från jobbet. I'm a walker.

Nu har jag varit på en 2½ timmes promenix med Marika och Anna. Två varv runt sidsjön och nu blire soltime på balkongen.

- hej
- hej..
- vad fin du är
- tack...
citerar tjejen på busshållplatsen


howdy

LEJONET
23/7-23/8
Du är kreativ och energisk, tycker om att ta tag i saker och blir irriterad när andra inte förstår det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback