tvättstugetrollet

Jag var nyss nere i tvättstugan med Marika. Det var läskigt.. men det var kul med kalsongerna :) Kan hända att det finns en bild på marikas blogg....... kan hända!

Jag har varit duktig idag iaf! En timmes promenad imorse, sen gick jag till jobbet och gick en massa på jobbet och gick sen upp till malin! Duktig!

Fler söndagsbilder.
image314
Vi köpte planen. Dem fixa bollen.

image315
Vår coola målvakt.
- "Vill du vara med och spela fotboll?"
- "Visst"
- "Är du bra?"
- "Ja, eller alltså jag är jättebra i mål men jag spelar inte i en fotbollsklubb"
Hon var grym. Glömde dock fråga om namnet.

image316
Kolla fetstalkern.

image317
Råttkorven Zelda har blivit världens sötaste mun. Nu återstår dock "fishy"andedräkten..

image318
Malin testar om kameran var vattentät.. det var den. pjuh




image319
Syster har klippt och färgat. It is güt!!!

image320
Appletini!! Bortsett från min otroligt vackra min så är vi ju rätt charmiga. Den var dock lite sliskig. Men worth it!

Ikväll har vi firat studenten FREDRIK. Fick massa god mat och sen var jag och Marika tvungen att vara the bangers och inte hänga med ut. Vi är ju jobbarna imorrn. Typ dem enda på hela jordklotet. SÅKLART!
Varför inte jobba på den dag vi infört i Sverige för att njuta, fira och vara lediga på? Nä, klart man ska jobba då istället! why not!?

nu ska jag ladda inför morgondagen..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback