svett tårar och skratt

börjar dagen med en promenix.
image365
helt dyblöt av svett och tårar!

Kan ju också ha nåt med regnet att göra men mest svett!

Sen blev det en IKEA-trip för att hjälpa syster Anna att hinna jeans. Man är ju oerhört bra så man hittar ju ett par klockrena på en gång.
Jag ska bli personlig dietist, tränare och shopper!

Sen har jag och smalin stalin solat och plannat inför midsummer. Kommit på lekar och regler! Wiho!


Lite nya bilder från el studento.
image366
Undra vem Feegay fick den här fina guldtomten av..?

image367
Han var superglad att vi kom förbi!

image368
Ååååh, typiskt Jocke. Jocke är full!

image369
Marika måste vara stolt.

image370
vacker som en midsommarblomma!

   
Än en gång, det verkade som att glasögonen var en riktig hit den fredagen!

image378
AAAAAAAAAH köttmalin!

Nu har jag varit ute med syrrans ungar i skogen. Vi var tydligen cowboystjuvar som rymt från rättpsyk och gömde oss från polisen och hundarna. Selma var även en karatetjuvbäbis. Så vi var alltså karateninjacowboystjuvar som red på våra hästar i skogen FAST vi var ju såklart oskyldiga och den enda som kunde bevisa det var mamma/mormor.
Och för att vilseleda polisen la vi ut blåa snören på stigar där vi inte gick så polisen trodde att vi hade gått där.
Vi skyndade oss hem för att se så att inte mormor hade blivit bortförd av dem!

det hade hon inte.
hon gav oss glass.

jag vill vara barn igen....

image379
Zacke och Ola!

image380
finast.

image381
grilli time hos malin i lördags!

image382
mums!

image383
SNYGGASTE SKÄRMARNA NÅNSIN! 10 KRONOR PÅ ICA. Fuck yeah!


nu ska jag.. egentligen tänkte jag gå över till Marika.. men det verkar som hon vill ha lite quality time med jensi innan hon åker iiiiiiiiiiiiiimooooooooooorrrrnnnn!!!!!!!! niggah kommer hon vara. Men ja ska nog pressa!

snart är midsommar här
undra om benen bär
efter två dagar av misär
kommer bli king det här
massa roliga lekar har vi kommit på
träningsvärk och priser kommer vi att få
gnarpstolar, icaskärmar och shit
detta kommer garanterat att bli en hit
ajöken är ett sätt
att avsluta detta inlägg rätt

Kommentarer
Postat av: mali

grym dikt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback