MVG-barn!

Jag fick MVG i Naturkunskaps b-kursen som jag gått på komvux. Dåligt bra! Wiho. Congratz to myself!

2-4 på psykopatpoänglistan
träffa på en stalker på jobbet, han stod och lura vid provrummen!


Hitta en otroligt vacker bild på mig och marika.
image346
ehh..

gangster: organiserad förbrytare eller en medlem i ett gäng.
Vi är ett gäng. Då måste vi vara gangsters. Kan ju ha hänt att vi brutit mot lagen nån gång.
image347
Här sitter vi och lurar på våra planer. Första planen var trosan-utanpå-byxan-utgången och en reunionstudentfest.

midsommarplanerna ser ut så här:
Var?
Johan och Kalles stuga i torpshammar
När?
Tors-lörd
Hur?
Misär som fan
Vilka?
9 st töp från kalles gäng
jag
stralla
linda
johan
torkel
malin
pete
jonke
linus
annica
crull
lina
alligator
rönnken
ytter
xäl ?
marcus ?
claes ?
sara ?
whom more?

Sjuuuukt kul ska det bli. Marika och Jens är dock dissarna. Dålig stil att åka utomlands och till stugan. Jag hoppas Ni får dåligt väder!

Eftersom vår tradition är gnarsp egentligen och att vi blev dissade av familjen berglund så lyckades vi styra upp det helt reko ändå! Imorrn sker klippning av gräset, uppbyggnad av fotbollsplan och annat fuffens!
Men gnarsp har ju varit underbart det också:
       

image353
Såklart en Linus som fyller år.

image354
Lite hångel mellan stalin och saddam.

image355
Höjdpunkten anländer.

image356
bröderna Erik och Linus kjellström som dem säger.

image357
världens minsta mun.

image358
Vi håller kollen.

Det bästa med att vara i gnarp under midsommar är att det varar under 4 dagar, helt misär, helt sjukt kul, och man kan se ut som fan!

image359
Ingen backup fick man från Alligator inte!

image360
ja, och så har vi den där dagen efter. Update, flosk och självklart en återställare!

image361
alla uppradade efter kanten med stolarna! Stoltema!

image362
dem utmanade mig att gå ut på hala plankan.

det gjorde jag också.. men inget plurr!
nog med bilder. Finns tööösen tööösen.

Blev en omgång av minigolf häromdagen också! Längesen. Jag började klockrent, 2 1 3 2 slag hela ti'n! men så kom den där ryssproppen och förstörde min vinnarplan! Jag blev bara tvåa av fyra..............
Men jag var överlägsen ett tag så jag funderar på att ringa upp min vän Tiger Woods.
image363
första gången vi träffas.

image364
tighta som få.

01.43 - nu är jag dåligt trött.

hejsvej


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah ;D snyggt Erika!!

2007-06-17 @ 11:36:03
Postat av: mali

haha visst vet du att bry´s kusin är elin som är gift med tiger woods!

2007-06-17 @ 17:02:17
Postat av: Li

härliga gnarsp, kommer vara mycket saknat denna midsommar. men nästa år tar vi igen det, höhö! hahaha, tiger woods bilderna. shit syrran, hade totalt glömt bort hur tajta du och tigern är ^^

Postat av: The real Stalker

Grattis till MVG:t! Det kanske blir något av dig ändå!

2007-06-17 @ 21:42:32
Postat av: mali

ja grattis till your MVG maaate!!!!! du är bäst

2007-06-17 @ 23:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback