"man blir tjock av allt man äter, tjejer"

citerar Idas morfar när tjejerna skulle ta mat från studentbuffén.. haha.

1-3 till mig på psykopatskalan!


Satt på toa på jobbet och åt min lunch. Försökte vara effektiv på min rast så jag hann med en sväng på stan. Saknades bara en tupplur och jag hade det ultimata sättet att leva. Toa, äta och sova + tjäna pengar samtidigt. Hur nice vore inte det ständigt.

Anyway, this is what I have been doing the 23rd week of year 2007.

Onsdag
- jobbade, wiho men de va ändå rätt lugnt.
- grillade med marika, jens, hellas, sandra, marielle, anton och en till som ja inte minns namnet på
- det var gott
- spela inte kubb i höglundaparken
Torsdag
- ledig!
- började med en morgontur på guldtrofén
image321
- en austin powers-ida. grym outfit från the USA!

image322
- en niggah-mathias. Ett försök till det iaf. creds för ansträngning

image323
- en åttiotals-frida! sexy mama

image333
- en niggah-åhlund. Förtjänar väl lite creds där också. Förstod dock inte lakanet!

 
- vi saknade inte alls studenten.
- vi ville inte alls vara med o dansa.

image327
en trött jag och en pigg syster

- sen blev det en trip till sidsjön
image328
stekarna.
 
ätarna var med också.

vi var feeders också.

- 15.00 trappen, grattis lalala.
- hem hem, fixa sig och började med Ida.

En glad Ida!
image338
studentcrashers! eller crackers!

image339
maten var kingen! ja lovar, marika tyckte också det!

- blev en trip till åhlund med en för liten t-shirt. TACK MATHIAS FÖR HJÄLPEN.
- och sen till min favvo88:a, Frida. Hon gillade mitt halsband men nog mest jägern.

The question. Kan man sparka sig själv i skrevet?
 
Tyvärr obesvarad, för vi lyckades inte riktigt. Claes var dock en jäkel på skrevsparken. Oturligt nog inget bildbevis.
 
-  det blev en promenad på stan också.

Fredagsfest
- jobb 08.00-14.00.
- hem fort och sola
- gratta el studento Tjadde! Var hur kul som helst.
- brumma vidare till jonke och linus
- Mika - love today is moi, alligator och lindz0rs låt.
- festa ner på stan med alligator
- utförde inte alls några behov på ett ställe som kanske inte var så lämpligt
- festa vidare på svennes
- och litegrann utanför olearys
- startade inte alls ett shotrace
- tog slut på pengar på kortet på nåt konstigt vis
- kvällens slutade med en grisning på mAx och och en trevlig (not!) svarttaxigubbe

  
favoritbrillorna under kvällens gång
image345
radarparet
(mer bilder kommer!)



Lördag
-
började med en överraskning, alltid kul =)
- premiärdopp på tranan!
- sola, jordgubbar och en morbror
- middag på coppers
- scrubs, vänner och dum & dummare hos marrki
- avslutade med en mAx och en full jens

Söndag
- lite frukost på alnö och en trip ute i öde-alnö
- lite ikea
- lite barnens hus
- lite leta bilnycklar på stan (moi hitta dem!)
- lite brännboll och korv på södra med kidsen och the gang
- lite värdelöst pga att två tennisbollar gick sönder (?!)
- lite björnstigen istället och en långpromenad
- en till liten överraskning av Anna och Lisa. (bild kommer). Alla kommer va avis på mig på tranan.
- lite oceans 13 (den va bra tyckte ja!)

göööö vilket tråkigt inlägg. Börja bra sluta sämst. Det är bilderna som gör det. Det kommer mera..

howdyhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback