det är inge bra att dyka i badkar utan vatten

och inte heller bli påkörd av en 200kilos tjockis på fyrhjuling..

Midsommar blev kingen! Varför?
1. stugan/huset var mysigt
2. gården var perfekt för våra slöa arslen att sola och dega på + äta mat
3. vädret heeeeeelt wunderbar!
4. folket och antalet blev bättre än vad ja trodde förutom vissa besökare (....)
5. campingen och badet var nice
6. inget bråk om musiken!
7. inget riktigt slagsmål (bland killarna tänkte ja då) förutom slagsmålet med badkaret
8. vi gjorde världens bästa midsommarstång
9. vi fick besök av pappsen , Biggan och Anna
10. inget gick sönder (!) förutom en plaststol men de gör ju inget
11. mitt lag vann hela lekturneringen
12. jag fick en leksaksbil
13. beanna fick en värdig begravning men även en trevlig vistelse på hospice! där får man inte bajsa, bara i blöja! stenhårda regler från en viss hospicekännare.

image388
Bröderna sandströms stuga!

minus var:
- marika och jens var inte med (sad face)
- jag blev inte så brun som ja trodde ja skulle bli
- jag blev förkyld på cupen (but totally worth it)

image389
stackars lilla alligators huvud

image390
hiphop yaooo med ica's coola kepsar.


image391
Titta, vi var bäst, jag är först! Hade nog vunnit den där grenen om inte LAG KALLE fuska som grisar.

image392
The price!

Har otroligt många roliga bilder att visa. Dock ej tillgängliga vid just detta tillfälle och inlägg.
But have no fear
Erika will be here
tomorrow kan det finnas
och förhoppningsvis hinnas
ett inlägg med underhållande pics
och en massa heta boys & chicks
en eloge till världens bästa lekledare måste ske
och till världens bästa lag me
malin heter hon som stod i
och laget, det var ju vi
kan inte säga så mkt mer än att vi äger
bl.a. på att dricka jäger
men också på så mycket mer
men det märker vi ju att ni ser
nu ska ja fortsätta detta inlägg i icke-rim
jo just, the one and only var där, slimmyjim..

image393


Jag blev rånad i onsdags! Tyckte jag iaf. Skulle kolla om mina pengar från gympan kommit.
Jag drar ut en minneslapp och automaten drar 3 kronor från mitt konto. Detta anser jag som ett grovt rån då mitt konto bestod då av 23 kronor istället för 26 kronor.
Men gladast blev nog räven, som man kan säga tycker jag då, så har man ju helt plötsligt massa pengar på kontot på torsdagen och ännu mer på söndagen. Så jag tar tillbaka anmälningen mot banken.



"Li" - vi skulle nog gilla din bäbis 3-4 veckor, sen hata den ett tag, kanske sisådär 1 år men sen är det ju skitroligt för oss som sitter på sidan och kan lära din unge massa hyss! Så tänk över dem där p-pillerna.. och det där sköna "nu gör vi en bäbis"-ruset som man har på sommaren enligt aftonbladet!
Och ps. p-pillerna kan ge en blodpropp. ds.



Idag har jag jobbat ett mördarpass, 9-19. Fast det gick förvånandsvärt snabbt! Det är bra!

Och igår var jag på sporthallen och körde mördarpasset med tjejerna. 10 bröstsim, 10 frisim (krål) och 5 bakåt. Insåg att det kanske var lite för hårt eftersom dem aldrig brukar simma så. Men då vet jag iaf var gränsen går! Åkte ju till o med rutschkana efter massa tjat. Det gjorde ont.
Men det var väl lite kul då :D

Nuuuu.. ska ja se lite favoritscrubs + försöka få igång psyk-dc.

hej svej


Kommentarer
Postat av: marrki

jag älskar stavningen på krål :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback