Bebissugen?

image385
 

SÅ BLIR DU PÅ SMÄLLEN I SOMMAR

Sol, värme, ledighet
- och äntligen tid för varandra.
Nu under sommaren planerar många att skaffa barn.
Här är de nya metoderna som hjälper dig på traven.

Sen eftersom jag inte är PLUS-medlem på aftonbladet så kan jag tyvärr inte bidra med de nya metoderna.
Men det här var inte alls en hint till en viss person vars p-piller jag och marrki försökte göra spårlöst försvunna en gång i tiden.
......



IMORRN ÄRE MISÄR I TORPSHAMMAR OCH VÄRLDENS BÄSTA SCHNAPSSÅNGARE KOMMER ATT NÄRVARA.



Kommentarer
Postat av: marleif

offcourse, probably the best snapssingers in the world. va sägs om mintu?

Postat av: Li

Ni skulle tycka det var gulligt en vecka sen är ni döless på mig för allt jag kommer prata om är baebisen :P

2007-06-24 @ 22:27:23
URL: http://lindz0r.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback