The desperate day..

.. slutade med en god gärning!
En moder till kund ringde först. Hon var förtvivlad över att ha råkat använt vanish på en stor svart fläck på hennes dotters tunika. Den hade blivit större. Hon hade inte berättat något än för dottern. Men vi kunde tyvärr inte hjälpa henne....

Men då, ringer Johan Karlsson från Ed, uppe i Dalarna. Han vill inte åka hela jävla 80 mil för ett par jävla shorts som han råkat göra fläckar på. Detta var hans dotters shorts självklart. Förtvivlad och arg.
Vi kan inte skicka iväg kläder till kunder eller andra butiker. Då skulle alla vilja göra det.
Iaf.. det slutade det med att jag själv betalade shortsen och skickade iväg dom. Gav mitt kontonr (okeeej, lite riskyyy men jag kunde inte säga nej!) så det blev en god gärning!!

image511
Detta är en viss Hessel. Eller även kallad Lill-grisen. Vi gillar henne.

image512
Barnen tränar piruetter. Och dem verkligen älskade styrkepasset på slutet! Jaja, de fick iaf ett diadem var av mig så de ska bara va tysta och glada!


DIDIDUMDADA!
Eftersom min första sambo dumpat mig (!) så började i onsdags brokeback mountain-sleepover med Marrki och Smalin. Deras karlar är fishermens så nu är vi roomies!
Låt mig berätta om första natten....
Jag fick ligga i mitten... av the starer och the talker... scary men inget hände förutom att jag och marika pratade med varann i sömnen och att någon ringde på malins mobil mitt i natten.
Men då kommer andra natten...
Nu fick jag sova ytterst. Malin närmar sig mig. Trycker ut mig till sängkanten. Jag knuffar till henne. Hon knuffar tillbaka. Men det vänder. Helt plötsligt vill hon mysa. Hon måste ha trott att jag var Pete.
Så nu är jag Errkipete.
Det blev storhandling igår, typ. Vi gjorde tacopaj, cheesecake och bullisar! Mysigt!

image513
Vi myser med varandra...

image514
Vi bakar bullar och gör cheesecakes med varandra..

image515
ehm.. vi visar även var vi lagt bullarna med varandra.. hrrmf harkel. Jensi not happy.

image516
Vi skriver lappar till varandra...

image517
och vi stökar till det.. fick dock inte med allt men.

Nu ska vi sova tillsammans! Tonights position: in the middle.

Dagens fråga: Men hur ringer man till taxin då?

Night ninjas

Kommentarer
Postat av: Elin

UPPE? I Dalarna?? Where you from?

2007-07-28 @ 16:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback