Jaja, ja vet..

.. att ni har skruvat er av vemod där hemma pga att jag inte skrivit på ett tag nu. Lugn. Det kommer nu.

Hum..

Tydligen är våra provrum inte bara provrum utan kan även användas till en variant av bajamaja. Jag och Agnetha fynda i lördagsmorse. Vad hittar vi?
Jo, en använd tampong bakom spegeln i provrummet. Det var jättekul (...)
Och även en använd binda igår.
Vad tänker folk på?
Jo, och dom fungerar oerhört bra till att smeta sina snorkråkor på väggen också.

(Lisa, 17 år testar kläder, kommer precis på att hon inte bytt tampong! Varför inte byta i provrummet och lämna den där? Blir ju huuuuur bra som helst. Glöm inte lillkråkan också)
DÖÖÖÖÖÖ

Gomiddagen på löran lyfte upp hela tampongincidenten iaf. Hur gott som helst!
Sen blev det förfest, fest, men ingen efterfest.
Men måste ju få påpeka att jag och Marrki gör klockrena melondrinkar.

Lyckades få några bilder innan kameran dog men nu kom jag på att jag inte ens vet vart min kamera dog. Where are u?

Kvällen slutade kanske inte världsbäst eftersom min kära vän Marika slog i huvudet och fick megaultrabulan och åkte hem. Visade ju sig att efter att ha lönlöst försökt tvinga i henne mat på jobbet på söndagen, att den där bulan inte var så bra.
Kraftig hjärnskakning blev resultatet och nu ligger hon hemma och saknar mig och omvärlden.

image434
image435
Så ledsen är jag över din bula.


Måndag tisdag onsdag torsdag jobb.

Dyster blir jag när det är varmt ute och jag är inne och ser ut som en blekfis.



Men glad blir jag när Österrike närmar sig!
tjohej



World Gymnastrada i Dornbirn i Österrike 2007

Den 8 - 14 juli 2007 är det dags igen för Gymnastrada - världens största idrottsarrangemang inom en idrott!

Ungefär 25.000 gymnaster i alla åldrar från ca 50 länder beräknas delta i Gymnastradan i Dornbirn.

En Gymnastrada innehåller inga tävlingar, men massor av fantastiska gymnastikuppvisningar.

Sverige satsar på 1.500 deltagare bestående av dels föreningstrupper, dels 2 masstrupper vuxen och ungdom.

Att deltaga på en Gymnastrada är ett minne för livet!


Kommentarer
Postat av: Marika

vilket underbar bild du hittade på mig! :P jag ser även så deppig ut dygnet runt nu!!!

Postat av: S

Börjar bli tråkig den här bloggen

2007-07-15 @ 00:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback