jag gjorde ett misstag..

.. det ska vara comfort all around pillow. Mycket viktigt! Vill ni ha en, kontakta Victoria Hessel. Finns med på min länksida ;)
image497
Detta är Victoria Hessel.

Nu har det ju dykt upp fler bilder från trippis!
image498
Partyvickan är alltid redo.

image499
Det är vi som är med i nästa top model. Can't u tell?!


 
Vi busades lite också.
  
Lill-evil kasta godis och här är offret

image504
Det senaste sättet att sova.


Vi var nära att byta bort Olivia to africa man.

           
Kungarna i glassbaren
- Jag känner inte likören!
- Eller jo där kanske..
- och där..
- och lite där..
- mm, kanske där också..
and so on...


Nej! Nu hinn ja int mer!
Nu ska jag knega.

ajöken

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA men äckelbilden längst upp ;) REDEYE

Postat av: victoria

Jag älskar hur man kan vara sig själv med er gympa tjejer! ni är toppen PUSSS

2007-08-01 @ 14:27:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback