ja men annars då

Innan jag åkte hann jag med klättring.. eller jag satt och kolla :)
     
 
..och en fest också!

image480
Men du, vad är det där för fräschisar? Bill och Bull? Piff och Puff? Marrki och Errki? Brown bear and White bear? Mmm, u got that right!

image481
En Mariel, en Tessan och en Bingman.

image482
En söt rednex och en otroligt vacker white bear i sitt esse.

Sen Erika kom hem då? .. sitter ni nu och funderar.
Då har jag.. jobbat och suttit inne på mina lediga dagar eftersom vädret inte ville vara på min sida.
Varit på en liten roadtrip till Övik dock samt en gosig trip på södra berget!image494
image488
The view

image495
Men underbart!

Badat med mina favorittjejer också:
image483
Den bröstfixerade Selma. Otroligt gosiga dock.
image485
Den vackra sjöjungfrun Ebba.
image487
Den fagra gymnasten Cajsa.

Eller jag vill att hon ska vara gymnast. Skulle kunna bli duktig!

Igår blev det tranis med pappa petta eller beaverhead då, mariel, blame, ylva, svella, olla eller ålla (eller hur de nu är) med sina två kids, herrkan, johan, greken, en trött bert m.fl.
Det var nice!
Och idag sprang jag två varv runt sidelake, varit med the monster,
image491
en sara, en sandra, en joel och stekte i Berga.
Åkte till IKEA och fika med la sisters, städat, tvättat och varit oerhört effektiv på min enda lediga dag denna vecka.
  
Solstinget på oss. Vi är bäst.

arrividerci
kudden kallar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback