åååågren..

..över att skriva detta inlägg. Så mycket att berätta, vilket blir en risk att det blir megalångt och megalånga inlägg är extremt jobbiga att läsa, därför hade jag tänkt mig en massa bilder, för bilder är ju roliga att kolla på, right?

dåså.

Österrike-trippen:
Till att börja med var den wünderbar! Jag gick inte ut nåt (otroligt nog) men jag hade grymt kul med mina "ex-barn" som ha blivit så stooora förresten. Ha likör i glass och allt ;)

   
Bussen till arlanda!

Vi åkte natten till lördag under gatufestveckan, och möttes av strålande sol på söndagen. Men kingen tänkte vi.

image440
Utanför skolan låg 4 heta brudar och knarka sol.

Jovisst. Soligt..
Regna hela veckan sen. Vi hade ju lite dötid då och då men dom spenderade vi i hallarna. Men det var väl lite det som var tanken. Att se alla länder uppvisa sina skills!
57 länder, 22 000 gymnaster tror jag att det var. Grymt.
image441
På väg till invigningen. Så jävla fräscha :)

image442
Här fanns hallarna där uppvisningarna var.

image443
Och en liten kö till maten. (helt okej mat hela veckan om jag ska tillägga. Frukosten däremot var lite lam, vi stora tjejer vill ju ha mycket!)

image444
Evigheter bortåt (som det kändes) var invigningen. Kanon väder right!
Syns Sverige tro? Vi är så bra.

image445
Det var ju en del där som sagt. Fräsigt.

 
Bollar Linda!

Under veckan hade vi "Norlandic team" 3 uppvisningar. Fick till och med beröm av en del, förvånat nog tyckte jag! Inte jag själv då, utan hela högen. Fast dem måste ju ha menat mig mest, eh!

image448
Eftersom vi var "vattnet" skulle vi ju självklart ha blå ögonskugga. Het het.

lite mer sammanfattat istället
- vi åt melon med en miniglasssked

- vi åkte mycket pendeltåg

- vi var otroligt trötta ibland

- vi hade en städtant

- vi åt glass i stora lass (höhö)
   
- vi var i Liechtenstein (SKITKUL!)
   
Eller så var det inte det.
- vi var faktiskt trötta ibland

- vi var otroligt coola

- vi såg ut som en jätte. ELLER JAG GJORDE OCH GÖR ALLTID DET. Sluta vara så små.
image463
herregud.
- ibland såg vi inte ut som en jätte dock
image464
Det där "Jacke and Erika goes wild in Österrike" blev inte riktigt av. Det skulle ju bli en dokumentär. Ska nog kunna ordnas.

- vi fick äntligen bada och schteka i slutet av veckan
 
Men som små ivriga bävrar som vi var, brände vi ju oss självklart och nu ser man ut som:
image467
flagnis.. fast ja äter dock inte upp eller sparar skinnet. Lite skillnad.
A schmoke and a pancake? HAHA.

- vi blir stucken av ett bi.. eller vänta, TVÅ bin under loppet av en timma. Har aldrig blivit stucken förut och vad är oddsen?!
image468
även kallad prinskorven. Det gjorde ont!

Idolbilderna
                
Bajsjullan       Tissan             Klantis            Partysara         Lillgrisen             Garlic

och sist men inte minst (the giant)..

Dreglarn
Eller i det här fallet, en version av onda dockan?! Vad har hänt med min mun/haka?

Veckans citat made by Bajsjullan
- Åh, wrestling, det var det roooooooligaste jag gjort i hela mitt liv! (vi ett frågetecken) Visst är det paddling?
- En total förvirring för busschauffören samt österrikarn: We have to go off with siemens (seamens).
Tanken var "Vi måste gå av vid Siemens". Det blev "Vi måste gå av med sjöman".

Och den otroligt populära kudden som kunde användas till oändligt många event. Vickans comfort pillow.
image476
Ser otroligt bekväm ut.

Nu får det räcka. Har massa bilder så det dyker nog upp fler.
Kul hade vi iaf!
Ja, verkligen ;)

so long suckers // the crazy swede


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tillägga comfort allround pillow. Annars blir ju förkortningen CP;) hahaha fräscha pics bytheway


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback