svöllböll i italiano

VARFÖR O VARFÖR SKA DET ALLTID LYCKAS BLI FEEEEEEEEEEEEEEEL?! Suttit o donat o skrivit ett tag och vad händer??!!!! JO allt försvinner, äre kul? Nääää! dö.


hej, välkommen. börja om från början, börja om från nytt.



Nu har man vart i festvåningen i gallerian med wörket o svullat italianotilltugg. Avis på min bränna? I know! U can so totally tell att det är svart-på-en-kvart jag använt. Men nöjd är jag ändå.

Before the dinner

hamstrar
Jag och Marrki hungriga som utsvultna hamstrar instängd i en hiss som luktade avföring.


Homer & Bart
Jag skyllde på Bella. (obs. bilden är taget från ett annat tillfälle)

glada
Men vi löste det ganska snabbt. (samma här)


Man hade väl inte världens förväntningar men efter att jag paxat vår chefs (som inte kunde komma) tallrik förstod jag att kvällen hade mer att erbjuda.
Och rätt som jag hade, så med vår nya kompis Nicke the comedian, Marielle the nice bodyguard och "sugminkuk"-snubben vi hitta på bluetooth (han satt bakom oss) så kom vi fram till att det blev en ganska lyckad kväll ändå!


Min livvakt
Marielle är ganska stilig i kostym. Och hon gillar ostron. Väldigt mkt..



Satt förut och funderade över livet. Kom iaf fram till att jag måste börja ta för mig lite o leva mer! Hur ja nu ska fixa det får bli ett mission. Vi kallar det "mission live-long-or-die-hard", även den nya titeln för die hard 4. suck.


haha hitta en gammal bok med låtar som jag skrivit själv. Dem är faktiskt riktigt bra! not! Obesvaren tonårskärlek, det är heavy stuff! Även lite dagbok har jag skrivit i den.
Citerar:  "..sen gick vi till malin och drack cider! Jo, sen flörtade jag med xxx och så smöghöll vi varandra i handen också, thihi  =)"

Ujuj.. och inte har man vuxit upp ännu! :D



Majzan är på goshumör! Ska gosa med na strax. Då blir hon glad. Och purrar. Det är mysigt.


majzan



I helgen ska ja till Uppsala o gosa med min bästmalin! Och hennes kusiner. 13 år, lammkött. Ska bli hur kul som helst iaf!



dagens ord
whortleberry = blåbär

det visste inte jag. låter som vårtbär. blä


Kudden och Conan kallar. Tjarå









Kommentarer
Postat av: ma lin

lammköttet är en tjej(!!)

2007-02-09 @ 14:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback