sad

oh why?!

Så här förstörd blev jag när jag tvingades gå hem från Marika. Vi har haft en sådan mysig dag. Tränat och sen vräkt i oss mackor, te och favoriten brieost och kollat på vänner.
MEN hemma väntade en glad överraskning och gissa vad glad jag blev! Så här:

yeey


Den ligger tyvärr på laddning nu but soon får jag pilla lite med den.
I måndags var jag med malin, Linda och Anna på stan och sedan en sväng på IKEA. Vi hade det mysigt där! Se för er själva:

fika!


Jag vet, jag gillar bilder.

Sen bikram yoga på kvällen. Tisdag bestod av skola och jobb, aga ungarna på gympan och tyvärr ingen träning själv för jag fick migrän. Dock åkte jag hem till Erik, åt två gorbys och såg filmen Open season. 
Jag hann se typ THE END när jag vaknade från min sköna soffsömn.

Ska snart träna ungarna. Howdy y'all!

Kommentarer
Postat av: Marrki

Vi gillar bilder :) OCH sms!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback