RÅNAD!

Rånad.. jag har blivit rånad av folktandvården.

467 kronor. För en undersökning. RÅN! Och nämnde inte jag i förra inlägget att jag var vadå? Jo, luspank. Jo jag nämnde ju det. Ändå rånar dem mig.
SKANDAL.

Sen försöker dem pracka på mig nå folktandvårdsavtal. "Betala bara 69 kronor i månaden och du kan komma när som helst om det är akutfall". Jag har aldrig haft ett akutfall gällande mina tänder och kommer förmodligen inte få det nu hlr! Nej tack!

Nä usch.

Gjorde första provet på länge i torsdags. Om atomer, molekyl- och jonföreningar. Nervös, ojoj, vad nervös jag var. Var ju så längesen!
Kunde inte sova på natten hlr, vakna vid halv 3 med tusen låtar spelandes samtidigt i huvudet på mig och så ploppa ju thaibetten upp och så var man ju tvungen och klösa hela kroppen. Klev upp, rota i pillerförrådet i hopp om att hitta nå sömnpiller eller nåt avdäckande. Inget fynd.
Tyckts ha hört att folk brukar dricka varm mjölk innan dem lägger sig, så jag testar det. Funka ganska bra med kombination att somna till simpsons.

Haha. Vad ser jag dagen efter då? Att mjölken som jag drack var en vecka gammal. Nice.

Ja, idag då. Blev rånad. Sen skratta jag till nya scrubs och praktiskt taget storgrät till Greys Anatomy. Världens bästa serie. Sjukt. Och scrubs då.
Sen blev det stan, lämna tillbaka skorna, lunch på charm, träffa A-L the säl, fick semla, hjärtetrosor och ett doftljus av chiiifen (tack!), fika med mor syster och britt, hem och kom nyss hem från trampett steg 2-kursen (gymnastiken).

Äta popcorn och se serier. Howdy

(blir bilder nästa inlägg, glömde väskan på birsta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback