räka

Glömde en viktigt grej på min need-to-do-lista!!
BOKA RESA TILL THAI THAI MED SISS O SMALIN O PETE DOHERTY.

känner mig bränd.


i ansiktet.


kärringgrill.


Kan ha gjort en miss idag också! BUT I HOPE MY FRIEND MARIKA KAN GÖRA EN COVER FÖR MIG? Isf tänker jag inte skylla på henne för den förlorade kvällen med badtunnan.

AAAAAH, greys anatomy, jag måste se vad som händer! ÄR HON GONE?! say what?!

                                                                                        Han är min mcdreamy! Alex!



sen har jag nästan sett hela första säsongen av men in trees!


Inte hänt så mycket mer förutom att jag har jobbat, tränat ungarna och sen bastat och solat med Erik!

NN

Kommentarer
Postat av: kötti

Det är därför du är bäst my little korv-hoe! jag är hetsarn;

Sverige har drabbats av feber ? Thaifeber.
Försäljningen slår alla rekord och nästa vinters julresor är nästan slut.
? Vi har aldrig sett dess like i branschen. Det är rena resehamstringen, säger Lottie Knutson, informationsdirektör på Fritidsresor.
Ving, Fritidsresor och Apollo har sålt var tredje Thailandsresa för nästa säsong och jul- och nyårsresorna är i princip slutsålda överallt.

2007-02-22 @ 11:01:28
Postat av: gert

de kommer bli så jävla kul!! :D (om inte pete lägger ner drogerna vill jag aldrig mer se honom haha, jag drömde även att dom tog droger i kosmo)

2007-02-22 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback