prime dag

Goddagens

Idag ska min dag presenteras i bara bilder! Nästan iaf!
Jag kom på den brillianta idén att dokumentera mina dagar! så enjoy!


Marrki glad Det började med att jag hämtade Marika 07.30.
Marika på väg till skolan Marika var morgonpigg!
vinkar Och det var jag med!
kallt Det var ganska kallt..
kodis Framme vid jobbet! Marika slår in koden..
trött Jobbigt med trappor...
woho Och ingen hjälp fick jag från Marika inte..
Marika förstör på jobbet Framme på jobbet och det första hon gör är att "förstöra" dammsugaren.. ttt...
morgonmötet Roligt på morgonmötet! Ovanligt pigga.
Träning ger färdighet Och som man säger, träning ger färdighet. Vi kom båda in i en storlek mindre!
varit på ego! Nybiffad och nyduschad på ego.
fika! Och såklart en coffee house-fika efteråt med vår kära Carro som kommit hem från Australien/Thailand!

Ja, det var faktiskt hela dagen! Sen köpte jag och Marika dem där jeansen :D

Nu är jag hemma och tokser på Greys Anatomy och scrubs för jag måste fetskynda mig att packa sen but I have to se det här först! Åker till normalin kl.18.00!

Det kommer mera!
Ikväll...

hej






Kommentarer
Postat av: Anonym

finfina bilder bästi!

2007-02-09 @ 17:07:58
Postat av: morgan

mmmMONA!

2007-02-11 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback