My confession

Hej, jag heter Erika och jag är en shopaholic.

"Hej Erika!"

Okej.. jag erkänner. Jag är verkligen luspank (varför säger man luspank förresten.. är löss också shopaholics? Isf, vad handlar dem? Är typ håret som ett köpcenter? coolt, svinga sig runt i hårstråna! Jag vill vara också vara en lus.. Lusen, my new nickname. Fast det finns ju sandlöss också, vilket stort köpcenter dem har då.. plocka den fräschaste bruden eller hunken på stranden. Sån vill jag hellre va då! mm.. lammkött).
Jaja, ändå köper jag ett par skor idag, testa dem 1 sekund, "åh i love them" och vips så står jag vid kassan o viftar med kortet. Suck.
Här är dem förresten:
shoes
Lite fräna va dem ju?! Tokfina på.. men jag tror ja ska lämna tillbaka dem och köpa dem om det kommer någon annan färg. Svårt med kamo! Men dem kostar BARA 180 kronor, det är bajsbilligt.

Hitta ett par skor till Linda iaf! Jättefina stövlar, som hon kan ha när hon partaja!
lindas
Fast dem är svarta! Toknice!

Lämnade även nyss Marika på coffee house ensam. Hon satt och virka en halsduk till karln hennes. Hon såg rätt mobbad ut när vi gick. Haha. Men hon är söt ändå.

Tänk om man var rik. Eller, tänk om man vann 25000 kronor i månaden i 25 år. AAAAAAAAAAH. jag ska köpa en triss sen. Grymt.
Måste bara påpeka att Zara har världens sämsta hemsida. Och dem ska va den spanska versionen av H&M.. eh, ne! Vart besviken när dem kom, trodde dem skulle va grymmare!
Nog om det, hitta en fräsig klänning på H&M, check it out.

klänning
Fatta att ha den här till sommaren, toknice! Undra om man får kroppen på köpet? Tänk om man kunde köpa sånt? Okej, ja plastikoperation men det tar sån tid. Be dem skicka en faktura sen får man en ny het kropp på posten. Coolt. Då skulle jag vilja ha Jennifer Anistons kropp.. fast inte nu, utan när ja är lika gammal som henne. Hon är het.

Nä, ja måste plugga. Måste ju klara provet imorrn. mm..

Ska på trampett steg 2-kurs i helgen också. Som tur är, är det min tränare som är kursledare. Han är grym på att passa. Så då ska jag också bli grym.
Tänkte gå ut på lördag men kanske inte är så bra att vara bakis och bryta nån unges nacke på söndag. Njet..
Nu ska barnen bli grym på dubbla volter och skruvar! Yes sir.

Snart kommer siss.. vi ska plugga tillsammans!

ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback