motivation

where are u?


Mina must-need-to-do.

- styra upp min egen träning på gymnastiken. GAAAH. Frustrated.
- fixa en byrå.
- städa rummet.
- göra klart ungarnas fristående.
- skaffa mer tid.
- klippa luggen.
- äta upp vaniljglassen så den inte frestar mig från frysen längre.
- lära mig spela gitarr.
- lära mig sjunga.
- lära mig sjunga fint
- lära mig laga nya maträtter.
- styra upp en fest med athena.

hej

Mina must-stop-need-to-do.
- sluta se tösen serier på dagen och göra nåt vettigt istället.
- sluta fika upp mina pengar.
- sluta impulsköpa.
- sluta skjuta upp grejer.
- sluta äta så mycket.

athena



- och jag måste styra upp ungarnas nya varv. Vi ska bli grymma.

181119-47

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde ett måste, boka resa! ;D kiss-erika is the shit

2007-02-21 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback