migränskit

Sitter här och ska försöka plugga lite naturkunskap men är inte alltför sugen eftersom mr erik lätt har smittat mig med sin jävla migrän. Har aldrig haft det förut och plopp så kommer det! saaaay what. Eller så kan det bero på stress eller nåt sånt skit. Men jag röstar på eriks fel.

Helgen då, den ha vart dåligt mysig.

I fredis så åkte vi vid 18.15.. eller jag skulle bli hämtad då men ack så fel jag hade och lite dum var jag nog också eftersom det handlar om sundelinarna och dem kommer ICKE i tid. Aldrig. Typ!
Men det var ju skönt att stå ute i -15 iaf!

Däcka på en gång, skönt som fasen, älskar att åka bil på kvällen o somna. Dock är sovställningarna inte många men härda får man göra.
Kom till Tönnebro iaf då kära pappa Tobbe Sundelin insåg att han glömt sin väska med sina biljetter till schweiz hemma. Inte bra. Var mycket nära att vi fick åka hela vägen tillbaka men det löste sig!!
Kom fram sent, tobbe pump it (madrasserna) up i almost sovande tillstånd.
tobbe

Malin och jag har även börjat med svengelska denna helg.

Har fått två nya kompisar.. Mona och Morgan från mäklaren. Hej. Tror dem är rello. (Mamma Lenas variant av religiös) (Lena är cool).

Malin var lugn i sängen. Inga sparkar den här gången.

Vi har inte bara kommit fram till att Zelda luktar illa. Hon luktar till o med riktigt illa! Så nu är hon fishy eller stinky. Gillar fishy mer.
en hund Kan det vara fishy?

Lördagen började med en dissning av min tremänning John som jag ville träffa. Men icke. Han sov.
Sen blev det stada med Mamma Lena, broder Feegax (egentligen feegay men han kallar mig bara hora om jag säger så), dotter Malin och deras kusiner matvraket Rebecka, scary Estelle och playern-jag-ska-bara-lämna-en-bok-Alex! Riktigt släktträff. Och så jag..

kusiner

Sen var Malins finkänsliga uttalande om hur inte så mysigt det var på cafeét inför personalen och lasagnen som attackerade min vita tröja.
Fast jag var glad ändå. Och Malin också. Som numera verkar vara min ovetande syster eftersom till och med kusinerna hennes inte kunde skilja mellan våra röster och tyckte vi var lika varandra.

fika!


Numera kallas vi Kitchenbitch och trashbitch.
kitchen bitchtrashbitch!




STOPPA LIDANDET, BOJKOTTA MCDONALDS!
Passade på att demonstrera också.
bojkotta mcdonalds! 
             Alex och Malin gillar demonstrationer.



Blev en sväng på ikea. En klick dressing på Malins ben och sen lite vänner och film hos Malin innan vi åkte till thaithai o åt en mustig buffé. Rebecka var ett fan av riset.

Kom hem och så hello my name is åman och jag är the devils son [Omen]. Den var inte så hemsk men Estelles ljudeffekter höjde stämningen.


Söndagen bestod först en liten prommis med Zel, nej jag menar fishy.. syns det att vi är trötta?
promenad

Sen blev det en brunch på nå studenttjofs. Mackor, brieost, fruktsallad, ägg, våfflor och massa massa. Malins lilla våffeldrama med hennes mor höjde stämningen på slutet.. eeh.. :D

våffeltajm!

Malin arg. Inga våfflor i magen. Kanske borde ha gett henne en chokladbit. Så brukar pete göra.

Malins våffeldrama


Kom hem, aga barn.
styrka!
stretch!



Sen fick jag testa det nya styrkeprogrammet vi fått av hudikbosse. Damn vilken träningsvärk jag har idag.
Nu måste jag verkligen plugga. Tråk. Gör popcorn och ser gympafilm istället.
Nej! Jag måste plugga, diciplin ERIKA KRISTINA KJELLSTRÖM. Det får blir popcorn ändå.

poff gone.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig din gamle kremling! finfina bilder iaf! haha åå mer myshelger

2007-02-12 @ 21:34:36
Postat av: Elin, mer säger jag inte

Alltså gör du ngt annat än äter?:)

2007-02-15 @ 10:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback