mat är bra

Läste nyss på aftonbladet att en karl hade blivit sönderslagen av 10 andra karlar för att han sa till en kvinna på krogen att hon hade "snygg rumpa". Haha, ni har det inte lätt ni killar när ni ska ragga på brudar. Själv ställer man sig vid baren, ler, slänger med håret sen äre klart!

"Singlar sms:ar oftare än personer som lever i par. De är mer intresserade av yoga, de köper inte lika mycket bantningsmedel – och bjuder inte lika ofta på middag.
Och singlarna är – framför allt – mer måna om att se snygga ut."

Jag sms:ar jämt.. fast mest för att jag har gratis sms, annars snålar jag som fan! Jag går på bikram yoga, köper inget bantningsmedel (erkänner dock att jag köpte.. vad heter det, jo nutrilett! Jordgubbssmak.. man ersätter de vanliga måltiderna med dem dryckerna. Ville se om det funkade. Dock var det usch för det smakade som tequila rose, och det söp jag mig onykter på en gång och har inte gillat det sen dess. Så ja höll på kräkas töp. Kräkas kan man iof också göra om man vill gå ner i vikt. Håller dock inte länge då. Sålde det till syster istället). Iaf.. jag bjuder ALDRIG på middag. Ne, men nån gång så, jag gillar ju att laga mat. Bortsett från det måste jag vara jävligt snygg.

Fast ändå sitter jag här ensam på Alla hearts dag och pluggar naturkunskap.
Det går sådär.. kan typ hälften. Behövde ta en paus. Eller två.
Kom på att jag pluggar som bäst när jag äter. Så jag tryckte i mig 6 tacos medan ja memorerade papprena.

Vett och ettikett inom raggning

One night stands
Det hör till vanligt one night standhyfs att byta nummer eller mejladresser. Men det betyder inte att man någonsin kommer att höras igen dock. Det är ungefär som när snabbköpskassörskan hejar på dig. Det betyder inte att hon vill att ni ska bli kompisar. Eller? (tänker på min kompis på ica kvantum)

Dejting
Passa på att googla din dejt, när nu möjligheten finns. Men låtsas inte om det. Håll reda på vad han/hon har berättat för dig och vad du har läst på dejtens match.com-sida. Dataovana människor kan dessutom tro att man jobbar för Säpo. (det skulle jag vilja göra..)

Tacka nej till dejt
En liten vit lögn är inte helt av ondo. Att den består av att du köper kaffe varje dag på Shell av en kille du tycker är söt behöver inte framgå.

Rumskompisar
Överväg noga innan du flyttar ihop med en kompis. Det man tidigare såg som härlig spontanitet är kanske inte lika härligt när kompisen drar hem sjutton sjömän på efterfest. Dock skulle jag inte ha något emot det! Fast hellre brandmän!



Så bra är du i sängen!

Testet ger dig besked direkt!
21-30 poäng: Du är så het i sängen att det finns risk för brännskador. Men det är den enda risk du löper vid sex. Gratulerar!






LEJONET
23/7-23/8
En helt vanlig onsdag, du får ganska mycket gjort men inget spännande händer. Det passar dig rätt bra.

- Jag har vaknat, pluggat, tränat, fikat, shoppat, skriviy blogg, pluggat, aga barn, äta + plugga, skrivit blogg.. och plugga ska jag göra igen! sen scrubs! En ganska händelserik dag eller?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback