koh, jag är en duva

yoodeli, I'm your guru (INTE MARIKAS ANY MORE)


was has happen?

- Jo crull, du lockar säkert över en massa pensionärer på söndagar för att spela lite wii. Därför du hade ett stjärnbowlingklot, leet.

dodiidi

Undra hur man gör för att hamna på bloggtoppen? spam på inlägg tro. jojo!

Jobba igår, störde mig på alla tröga kunder som bl.a. gnager av sidenbanden på våra toppar! why?? två gånger har det hänt! Amagash. Eller typ stoppar larm i fickan.
Lyckades handla igen iaf, fasen vad jag slösar pengar! AAH. Nog good. Blev iaf en skjorta, en tröja och en jättesöt klänning!
Blidde bilder på dem later! Skulle haft en skyltdocka.. kanske sno en av våra fina. Då kan jag låna peruken när jag går ut. Eller raka mig som Brittan direkt.

Sen fort hem, packa ihop olika outfits, halka iväg mig till Marika och åt pasta,pesto,avokado,oliver,tomat. Locka håret, var missnöjd med kvällens plagg dock piggades upp av lite vänner.
Iväg till Marielle, spela singstar fast med gitarr.. gitarrstar kanske det heter. Dunno. Kul var det iaf!
Mindre kul tyckte resten av folket eftersom ja lira hela kvällen typ.
en av våra poser madde = hetast

Tappa min enda kund igår också. VAR guru till Marika men hon svek när hon "skulle gå på toaletten" men på marikaspråk blev det skaffa lungcancer. ttt. besviken.

Svenssons, mingla, blev stämplad som gina-tjejerna och dem med snyggt hår, fick två drinkar (tack dalle) och en shot (tack åhlund), fick mAx (tack erik) och hade vännermaraton hos marika på natta.

Idag; vakna, vänner igen, coffee house, stan, handla igen (dock present!), aga barn och träna lite själv.


Ooh, elin my darling. Skaffa lite läsare till dig också. Känner mig som en hallick.


Nu ska ja äta marängswisch. blobb

tjock

Kommentarer
Postat av: marlin

Titel: Mannen som talar med hundar

Tid: 20:00 - 21:00

Amerikansk dokumentärserie från 2005. I 18 delar.

2007-02-26 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback