kiss-erika

Idag har jag vaknat. Tränat på ego. Sovit på soffan. Tvättat. Låst in tvättstugenycklarna. Varit på bikram yoga där jag av erfarenhet nu vet att aldrig ha på sig gråa byxor.

Bikram yoga är i en väldigt varm sal och håller på i 90 min. Man svettas. Rätt mycket. Det såg ut som jag hade kissat på mig. Inte alltför attraktivt. Men what to do, bara le o se glad ut.

Nu har jag svullat i mig gammaldags vanlijglass med banan och konserverade päron. Grymt gott. Sen åt jag en skål med popcorn också. Jämna ut dagens aktiviteter.

Och imorrn ska jag först på skolan och sen till sidelake och se på när Ebba lär sig åka skidor. Själv ska jag sitta i slutet av backen o dricka varm choklad och äta allas mackor.
Vill egentligen åka men har inga snowboardskor. Får ta det när me and malin åker till ÅÅÅÅÅÅRE! wiho.

yoodeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback