jätteful, otrevlig katt till salu

Majzan vill inte mysa.
simba















Hon vill bara get the groove on med mobilen min.
majz


Ja, men då har man klarat av Trampett steg 2-kursen! Congratz till mig själv! Wiho!
Jag bröt ingen unges nacke, det är bra! Klöste på några men det får dem tåla! Och så fick jag träffa lilla Jacke som man lyckas missa varje helg.

Dock bröt Elena benet i gropen. Mindre trevligt men intressant om man ska se det så! Foten var helt vriden och benet var böjt. Ambulanskarlarna kom och bjöd henne på billig fylla (lustgas) och smärtstillande, sen kunde dem lyfta upp henne från skumgummigropen och tog taxi med sirener till sjukhuset.

Igår banga jag på utgång trots Marikas oemotståndliga tjat (jag har fallit dit förut) men den här gången var jag tvungen att stå emot! Mest för att jag inte skulle spy på eller tappa nån unge på kursen och sen är jag ju fattig.
Jag och Marika bestämde att vi skulle fira min klara-av-kursen nästa helg. Då är det röj.

Nu ska jag ändra lite på mina ungars fristående, lägga dit lite nya övningar, sen kanske göra labbrapport!
Bah! Jag borde egentligen lösa mitt garderobsproblem, jag får inte plats!
stökbök

Jaja, men tonight så ska jag iaf bada tunna med mina vänninor Marika och Jens ;)

yo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback