I want my babybackrib

AAAAH.
Jag, Linda och Marrki har varit på stepup och svettats skiten ur sig. Marika hade gråa byxor, fniss. Klurigt men roligt!
Sen så åkte jag och Marika hem till henne och stekte pancakes och gjorde chokladkaka. Det vart rätt bra men kakan vart lite torr men det var ju bara för att linda sara malin inte var där och hjälpte till! ÅH!
Och så åt vi så många oliver så jag har gjort en transformer till en grekisk oliv!

grekoliv
Ja, greker kanske har gles skäggväxt.. och dem är rätt festliga!

Jag och Marika lyckas alltid svulla när vi är med varann.. farligt.. men gott! mm, brie.



AHA, så det är du ELIN som har snokat runt i min blogg! Den var jag inte beredd på, lurigt må jag säga! Men hej! trevligt att du läser!

... trevligt att någon annan än marika, linda, malin och ninjas läser...

Och apropå frågan om hur en flickvän ska vara. Fick lite respons!

"Tycker du att en flickvän ska vara som en ninja? =) Flickvännens uppift är att vara sig själv, killen i fråga blev väl kär pga hur man är, borde ju vara så iaf. Jag fick ett alla hjärtans dag-kort av min pojkvän där det stod att jag alltid är glad, söt, snäll, perfekt och rolig. Det är kanske så man ska vara då, haha"

hallå! vem vill inte ha en ninja till flickvän! Hyfsat flexibel! Och frän för det första!
glad, söt, snäll, perfekt?! och rolig. Inte dåligt krav det!
Ja, men det är ju samma ramsa alla säger. Tråk!
Mer typ.. oförutsägbar, fräsig, en tjej som grabbarna hans skulle gilla, klumpig, klantig fast på ett sött sätt, ärlig (kliché men ändå), independent, framåt, kunna dryga sig, inte ta allt på sånt jädrans allvar, inte svartsjuk. VAR ÄR KARLARNA SOM VILL HA SÅNA JÄNTOR DÅ?

jaja, jag har väl inte kommit fram till nåt svar kanske men om jag vore en karl så skulle jag vilja ha en tjej med nästan alla dem tillbehör jag skrev här uppe! Aiight.

brad Jag skulle nog passa att vara karl. Könsbyte?

Imorrn äre lön! WIHO!


undra om jag ska stanna uppe länge inatt bara för att kuna ladda ner nya greys.. jag måste få veta vad som händer!

Äh, so long for now!

toliido

Kommentarer
Postat av: mali

oliven, älskar den :D haha

2007-02-23 @ 00:35:49
Postat av: borleif

uppdatera då (!)

2007-02-23 @ 17:08:28
Postat av: Catwomans flirt Bertman

Varför får jag inge cred för att jag läst alla inlägg för? :)
Jag känner mig så obetydlig. Jag som paddlade runt hela Sverige för att du skulle bli kär i mig. Men du bara raderar mitt nummer om och om igen.
Ojojoj

2007-02-25 @ 00:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback