God kväll!

Ja, nu har man avverkat ännu en dag!
Har pluggat, jobbat och stått i! Dock lyckades jag utlösa dörrlarmet på jobbet TVÅ GGR idag vilket inte alls var bra eftersom jag hade lagt upp planen att vara den enda som inte hade lyckats med det. Så nu tävlar jag mot Marielle, praktikanten och Madde. Icke mer än två ggr säger ja, ICKE!

Gav mig iväg till ego efter jobbet för att leka personlig kickass tränare för Marrki, syrran och Sara. Sen träna ja ju lite själv också då! :)
Och det är bäst för Marika att hon har träningsvärk imorrn för annars betyder det FUSK och FUSK innebär STRAFF och det är jag inte omöjlig på att ge henne nästa gång! Whop her ass!
Så här kommer hon att se ut isåfall        och                 så här kommer jag att se ut
Marrki afraid                       yiho

Nu har jag varit hemma och tryckt i mig massa stekt ägg. Mitt nya beroende, även falukorv som jag utsett till årets basföda. Smaska två belgiska praliner också men sen fick ja ont i magen. Inte bra sånt!

Dagens svarta kamel går till: larmet på jobbet
Dagens vita kamel går till: mina klädfynd, wiho

arrivederci

ps. Marika, du behöver inte lägga upp ditt inlägg två ggr. Ingen vill läsa det ändå. ds.
Marikah.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Marika

jag vill bara påpeka att det blev fel på sidan och att jag inte vet hur man tar bort ett inlägg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback