ge mig

en ny digitalkamera! Jag vill att min kamera ska kunna göra så som Lindas kamera kan!

smalin het som fan btw

eller

hjärta ännu hetare tillsammans


Jaja.. mycket man vill ha. Och mycket man vill!
Jag tror jag ska bli pudelrockare, hade goda förutsättningar till utseendet under jul iaf!

pudel

eller så ska jag börja jobba med tv- eller tidningsreklam!

reklam
Här är en reklam för vetemjöl. Julig stämning, pepparkakor, en karl, ett förkläde, produkten mitt i omgivningen och ett fejkat smile. Kan inte bli bättre än så här.



varför har min katt gröna ögon?

majs

I'm afraid...............

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love the mjölreklam!!

2007-02-22 @ 15:15:00
Postat av: Li

Eey, vad hände med svaren på hur en bra flickvän skulle vara, va, puta? Haha, Majsan är ond & kommer från Mars! =D Nu glömde du fråga vad ett engångspass till gymmet kostar. Just det, fet

Postat av: Elin

Men vem är killen? Han är inte Nordväst ifrån??

2007-02-22 @ 21:40:16
Postat av: Anonym

kanske ska sluta vara anonyym?

2007-02-22 @ 21:56:08
Postat av: Elin igen

Det blir bara fel! Det är jag som skrivit de flesta kryptiska medd...

2007-02-22 @ 21:57:03
URL: http://elinedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback