det går pensionärer i crulls ventilation.

pccv


Har varit hos Crull och sett the holiday och det luktar penschi på hans toalett. Borde Lina vara orolig?



Kvällens uttryck: "you're the only one who wants to mess with me". Gissa vem som sa det och i vilket sammanhang.
Någon annan kvälls uttryck: "I'm so bad". Gissa där med.



Sen gick det inte så bra för min och Marikas kupp mot Jens igår! Vi smutsade ner spisen, med oflit och flit och skulle se om han kunde hålla sig att ta bort det eller inte!
Tyvärr tror jag inte han ens såg våra pannkaksfläckar o Marika fick både diska och torka spisen imorse. Hmm.

Vi har varit på stan idag iaf! Och tvillingarna Marika och Erika köpte en likadan kofta på Indiska. Jättefin beige, lite stor o mysig! Och tantig men cool tantig!
Sen inhandlade jag även en gul skalle-tshirt och en tröjjacka. Glömde köpa dem söta skorna men!
Linda handlade en fin tröja till karln istället! Omtänksamt!


Snart kommer Linda och då ska vi äta mackor o göra nåt. Sen sova, jobb imorrn! OCH FEST! Wååooåååooo!

Kommentarer
Postat av: crull

I hemlighet har jag ett par pensionärer som brukar komma över och leva rövare i min toalett? ... !

Postat av: marlin

thats a fish! het tant:)

2007-02-24 @ 17:30:00
Postat av: m

förresten, handlade "mess with me" om sms?

2007-02-24 @ 17:30:43
Postat av: Errki

ja, det handla om sms

2007-02-25 @ 22:02:28
Postat av: mali

i am bäst :D snart äre hets

2007-02-26 @ 18:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback