det är kul att googla

Satt o googla förut och sökte på mitt namn.

Linda kommer bli överlycklig för jag var tydligen en liten asiat när jag var yngre!! Är det därför du vill ha en?

moi 
Även att texten till var: Erika likes to get all messy

Sen kommer jag tydligen bli en man i mina äldre dagar.. eller en kvinna som ser ut som en man. För det här är Erika Mann
mann


Linda blev en
linda
bodybuilder! Coolt, träningen lönar sig ser jag.

Malin blev en
malin
läskig chuckyversion som kommer döda folk och cykla runt på en minicykel!


Marika blev en
marika
arg, frustrerande naken kvinna. Jens blir nog inge glad om du kletar på väggen Marika..


sen orka ja inte googla mer.


Och jag har ju en till läsare, ursäkta Bert! Tack för ditt intresse. Du missa min uppsalatrip för att du var så envis att ge mig numret för ANDRA gången!

svej


Kommentarer
Postat av: pinpong spelarn

(som spöade j-o wallner)du ja googlade på hela namnet å då fick ja fram resultat från när jag tävlade med världens bästa jonte haha så de kan funka!! jag är en ond doll

2007-02-27 @ 18:38:38
Postat av: pinpong spelarn

(som spöade j-o wallner)du ja googlade på hela namnet å då fick ja fram resultat från när jag tävlade med världens bästa jonte haha så de kan funka!! jag är en ond doll

2007-02-27 @ 18:39:09
Postat av: Bert

hmm, om jag hade gett dig numret så hade det varit tredje gången gillt.
Tredje gången gillt, du vet. Vågade inte bli sågad for ever.

2007-02-27 @ 18:46:04
Postat av: Errki

man kommer ingen vart om man inte chansar här i livet.

2007-02-27 @ 20:56:38
Postat av: Li

chingchong-erika! ja det kanske är därför jag gillar chingchong så mkt? malin som chuckydocka var 2 creepy, måste komma ihåg att stänga garderobsdörrarna inatt (det kommer folk & annat otrevligt ur dem annars). älska hamsterbilden från förra inlägget btw ^^

2007-02-28 @ 16:39:59
Postat av: Marika

Uppdatera för fan errki! DOK DOK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback