snor

har jag massa i näsan..
och den sexiga rösten kvarstår..

Just nu är jag hos min kära vän Marika. Hon börjar också att bli sjuk.. jag hoppas att hon också får en sexig röst. Då kan vi öppna en het linje och tjäna riktiga stålar.

Vi ser iaf på scrubs, tyvärr gamla avsnitt för att damen inte har luskat ut hur hon ska ladda ner de nya!!!



image962
Här leker jag jultomte.. visst ser hon glad ut över mina klappar?!


Här blev hon glad iaf!

Jag funderar på att crasha över här.. men ja tvivlar på att Jens kommer att tycka det är en sån bra idé efter att jag hånat hans brocolisoppa (stavas det ens så). Han blev lite vresig iaf.


image964
Idag var det Carros sista dag :(
Vi gillar henne.


Vi har haft lite kul med Marikas nya kamera och den coola funktionen med valfri färg o svartvitt.
Lägg märke till att dem är mycket välanvända.

image966
Marika har för övrigt den sämsta godissmaken. Den liknar mycket väl de godisar man fick hos mormor när man var liten. Men jag gillar henne ändå.

hejdå

Kommentarer
Postat av: marika

Sluta klaga du åt ju värsta mormorsgodisen!

Postat av: oliwia

vart har hon i rött däruppe köppt den midjekjolen? :D

2007-12-30 @ 00:34:11
Postat av: Carro

Tack vad söt du är!!! :) Tycker om er med!!

2007-12-31 @ 00:00:01
Postat av: victoria

errkis! jag har varit förbi på gina då jag haft lunch eller varit ledig (vilket inte varit för många dagar) men då har du varit jätte busy eller så har du varit på lunch :P så haft lite otur, men vi ses ju åp torsdag! :D MISSSYOOOOOUUUU

2007-12-31 @ 02:29:54
Postat av: Papa

Hej hur är läget?Och hur det i Kovland?Hit till skogen kom Tony o Ulrika så det var lite umgås med dom.Tjolahopp.

2008-01-02 @ 00:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback