snart ar det juuuul!

Och har kommer min onskelista.

OBS denna ar till for familj, och om ni valjer att kopa nagot darifran anda sa bor ni kolla med la familia sa ni inte koper dubbelt. Det har hant forut.. jag vill inte att det hander igen. Det ar inge kul att fa dubbelt. Da betyder det ju att ja far mindre julklappar.... ! OBS

- sponsring till min laptop som ja ska kopa under mellandagarna
- Nikon coolpix s200 (en kamera alltsa) 1800 kr ungefar.
- presentkort pa IKEA (har ju lyckats tappa bort 800 kr p-kort som galler dar, forhoppningsvis ligger dem i rummet), H&M, Din sko, Waterbellis (sa ja kan klippa o farga mitt slitna har) och nat annat som ar bra att bra.
- rakblad, gilette rosa
 
 sen vet ja inte vad ja vill ha.. svart. Jag ar inte sa krasen sa kop nat som ni tror att ja skulle tycka om!

Och har kommer en liten mindre onskelista for vad ja vill ska befinna sig pa Arlanda den 19e:
- en hellas (klart)
- en marika (vet att det ar omojligt men man kan ju dromma)
- en mamma
- massa av marikas stora o degiga lussebullar (eftersom ja vet att hon maste jobba sa far hon vaga upp med dem)
- mammas kottbullar och potatismos (ja vet ja vet, kan ju inte ta med de till Arlanda men som sagt, dromma kan man)


For ovrigt overlevde vi ju var 17timmars-resa! Nu ar vi pa phi phi och har det bra forutom att det bestamde sig for att regna idag, lite bara iof men! Typiskt var otur.

     
1. Ett underbart klattertrad som jag och Linda skulle ha alskat nar vi var mindre
2. Sista soldagen pa Koh chang.
3. Sista kvallen pa var restaurang!
4. Baten fran on.

   
Bussresan!

image883
frukost i Krabi.

 
Blommor till mamma :)

image886
Har bodde jag och Linda tva natter. Billigast men nu har vi antligen ett eget rum! Skont!

   
Vi festade iforrgar. Forsta och sista. Det var jattekul men inte vart att vara bakis :D
Det basta var sista kortet dar jag och Malin sjong med thaiarna. Malin var en frojd hela kvallen.

image891


vi hitta en liten majzan nyss! wiiie

nu orkar ja inte skriva mer!

hejsvej

Kommentarer
Postat av: marika

Fina bilder!! Blir så avundsjuk! Ska se vad jag kan göra åt arlanda önskelistan :)

Postat av: Birgitta

Hej sitter i biblan på Ålsta och tittar på bilderna.Vet ni vad? Vi har okså regn här och flera grader varmt så snön är väl snart borta.Nu måste jag fortsätta att slava .Var rädda om er.
Birgitta

2007-12-07 @ 07:14:25
URL: http://Errki.blogg.se
Postat av: Papa

Jag kollade på världsvädret,30+varmt.Hyfsat lagomt.Här hemma har vi blidväder med flera plusgrader och regn.Snötäcket har skunkit ihop till ca 20 cm.Skit också!Annars är det lugnt.Imorgon lördag ska vi stan och göra slut på pengar-hejohå. Kör lugnt där borta.

2007-12-07 @ 11:23:59
Postat av: ebba

jag saknar er mer en någon eller något mer\ebba

2007-12-09 @ 12:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback