men halla!

Har kommit pa mer pa min onskelista:
- tumvantar (inte for stickiga och stora, utan sma och sota men de ska vara varma. Garna tva par eftersom ja tappar bort minst 5 par varje vinter)
- tjock halsduk (svart och mysig)
- mysbrallor (svarta eller graa, garna med mudd nertill)
- tjockmommasockar (mysiga och INTE stickiga. Garna sota)

Inga daliga krav.

Pa min arlandalista vill jag ocksa fylla i att jag vill ha:
- min vita mossa
- min bruna halsduk

 
Vi har hittat ett litet smultronstalle har.

image895
vi var en harlig stekartrio sa vi kallades oss den harliga stekartrion

   


image901
Idag har vi varit ute och akt en longboat..

Och nu kommer bilder fran var lilla trip

   


image905
Har ar den sjalvaste The beach! Hur fint som helst och just da sprack solen upp eftersom den varit i ide under resten av batturen.

     

Fint va?!

hejda


Kommentarer
Postat av: ebba

har linda en blogg?

vad hetter hon?

2007-12-09 @ 15:52:39
Postat av: Papa

Det har blivit kallt igen -8 i morse.Ronda har hittat en älgskonk igen så hundarna har haft något att gnaga på.Ny vecka i morrn med Hillsta för mig.Förra måndan hade vi julgröt-gott med skinkmacka.Kör lugnt!

2007-12-09 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback