kanelbulle!

hittade jag och linda idag. OOOH vad gott det var!

en till grej ja skulle vilja ha:
- en mobil (behover absolut inte vara ny men kanske inte for old. Sa kan ja lamna tillbaka cajsas mobil som jag har ockuperat)

Nar vi var ute o batade igar sa akte vi till monkey beach. Dar gav ja bort min halva majskolv till en jaaaattesot apa. Han blev sa glad nar han fick den. Kort kommer!
Lilla gubben dopte jag den till, for han sag ut som en gubbe och helt medveten pa vad som hande runtomkring honom.

hejda


Kommentarer
Postat av: tomten

kanske en använd sony ericsson :)

2007-12-10 @ 13:17:06
Postat av: Papa

Linda dina böner har hörts-det snöar igen!Annars inget speciellt.Jo-det var 2:a advent igår.Julen närmar sig.Kör lugnt.

2007-12-10 @ 14:06:21
Postat av: ÄL

Du kan vara en kanelbulle... tacka vet jag kakan som jag är skyldiga dig unt lindi, smaka kaka?! Till Granlobruden vill jag bara tala om att nu är jag snowmaker. I can do it.. och jag saknar er, ni har varit borta föööööör länge nu!

Postat av: oliwia

där var jag också när jag var i thailand. på monkey beach asså :P

2007-12-16 @ 09:51:14
URL: http://oliiwiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback