jag ska aldrig mer ata mat..

Igar var vi pa:
image910

Och det gjorde vi ocksa. Vi at sa mycket vi kunde.
Det fanns:
Kycklingfile
Lax
Biff
Grillspett
Bakad potatis
Potatismos
Potatissallad
Majskolvar
Tva olika pastasallader
Sallad
Tre olika saser
Brod
OCH SALTAT SMOR!

 

Vilket bade jag och Pete fann mycket tillfredsstallande eftersom de inte saltar nagon mat har ungefar. Sa vi proppa i oss 6 och 8 varma baguetter var. Mums.
Men det slutade ju som det slutade ocksa.. jag at sa mycket att jag spydde lite. Nu vet jag gransen iaf.
Vi bestamde ju oss ocksa for att ta en efterratt..

 

Sen kunde vi knappt ga rakt hem.
Vi la oss i sangarna 20.30.
Vi var helt slut.

Och som resultat: sa fick jag diarre idag! Wiiie. Far skylla mig sjalv..
MEN DET VAR GOTT!

Men ja ska aldrig mer ata sa mycket mat.
Forutom frukostbuffen vi tankte ta i overmorgon.

 
Vi at kottbullar, potatismos och lingonsylt iforrgar! Hur gott var inte det da??!

 
Vi gjorde ett tappert forsok o gick upp till viewpoint. Det var jobbigt. Aldrig mer.

Men fint vare!
image918

image919

   
   

image926
Har ar lilla gubben jag connecta med! :D

hej svej


Kommentarer
Postat av: mamsi

vad härligt det ser ut. har du kanske lärt dig nu erika lite matregler. har inte hört av er på länge, va gör ni. behöver du linda mer, säg till.
flera kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback