Vi är med barn!

Äntligen en liten gympabäbis!
Min tränare Krister och sambon Elin ska finally få en liten knodd!
image583
Lill-Simba kommer i februari.

Efter att ha legat inne som ett mähä inlindad i ett tjockt täcke och med nerdragna persienner + spottkoppen (viktig resurs), lyckades jag få lite frisk luft i vår huvudstad från ons-fre.
Först blev det en visit hos den Grekiska Guden Grim (GGG) i Gävle på tisdag kväll dock.

En snabb overview över Sthlm:
- först creds till mig som inte somnade på vägen di eller hem
- vi bodde på en båt
- vi betalade inte vägtullen
- vi gick 8 timmar om dagen, vilket motsvarar ungefär tööösen mil
- jag var bölden med feber som höll humöret uppe ändå, right?!
- han hittade massa fynd
- jag fynda inte alls
- och det jag handla ska lämnas tillbaka..
- mitt största fynd var dock diskstället på Åhléns, som jag köpte allra först. Det ska inte tillbaka!
- vi satt bredvid bounce i kungshallen
- vi var överallt och ingenstans
- vi gick på alla Gina-affärer
- vi såg en husvagnsolycka

image589

image590
The view

image591
Lite 7-eleven innan alla affärer öppnade

image592
Fick även en ny kompis. Fina hundar, trevlig karl.

image593
Själva husvagnsunderredet är kvar på vägen och resten flög allt som allt i diket. Sjukt.
Tryggt med husvagn!


Helgen motsvarade annars grillning på alnö, jobb, nykter klassfest, dåliga nyheter, biteline, filmkväll hos sara med the girls + smulan aka bajsarN.

Nu sitter jag och skriver en önskelista för guess who's birthday is coming up?
The one and only Errkiles.
Två andra pumor har ju också fyllt år:
image587
Marrkiles 2 augusti

image584
Alligator 8 augusti

Bölden almost gone (peppar peppar) och snart tänkte jag göra en ansiktsmask!
Först vill jag ha en tyst minut för Victoria Hessels moppe. Den gick bort häromnatten i en förödande mordsbrand. Fan ta er, ligister.
image588
R.I.P 4-evah.

peace

Kommentarer
Postat av: Elin..

Söt unge, hoppas vi får en sån, men NAMNET! Jag som hoppats på ngt mer påhittigt eller sofistikerat från en fantasifull tjej som dig!

2007-08-15 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback