Slakteri tar inte emot studenter

sorry malin, no slakti for u in uppsi. Och inte för mig heller ju! AAAAAAAH.

apropå min goda gärning som jag gjorde för ett tag sen då jag skickade ner ett par shorts till karln i alperna. Jag tjänade pengar på den! Hela 68 kronor!

Lite bilder på mina favoritsmåtjejer.
image611
Selma och Ebba. (notera Ebbas min)

Selma har för övrigt blivit en liten fjortis i en 6årig kropp.
"Kolla vad smal jag är".
"Jag kan ju inte äta, då blir man ju tjock och ful".
 "Jag är bäst lalalal".
Alla jävla snorungar som snackar för mycket på fritids och skolan. Håll tyst, ta på er en mimmi pigg-tröja och klättra i träd som jag gjorde tills jag var säkert minst 13!
Eller sysselsätt er med barbies. Svinkul ju!

image615
The look.

image613
Och "the look"s uppfinnare. Satt alltid med den där krystade minen från 1-6:an tills jag insåg att man kan se ut på andra sätt också.

     


Lite fler pics från la party.
image621
Everybody.

image622
Lite show och dans.

image623
Vi gillade hunkens mood under kvällen. Finally!

image624
Älskar malins blåa ögon. Dock inte petes rödsprängda.

image625
The saver!



  
Snart thai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiho!

Nu sova efter proppande av äggen. I smell nice.

Kommentarer
Postat av: Li

äggfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!

2007-08-24 @ 08:59:53
Postat av: mig själv

haha du är ett ägg :D
aaaaaaaaaaaaah smart åker vi ju! pläns at monday evening.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback