risig

i magen är jag idag. Då vet ni.

Snart kommer smalin och knuti och hämtar mig. Det blir en brygga i sidsjön.

Angående gympabäbisen, så har jag massa fina förslag till namn. Men jag vet inte ännu om jag vill dela med mig dem. Eller så får våra barn heta likadant. Eller så döper ni henne till Erika. Eller om det blir en kille, Errki.

Idag börjar mitt nya liv, ett nyttigare liv! Började med en liten promenad imorse. Kan ju dock inte träna järnet pga pencillinet men snart så.
Här har vi ett exempel på mitt mål:
Damien Walters, mästare i tumbling. Min idol.
http://www.youtube.com/watch?v=4J2bPfKslYg 
Så grym!

Vill ni stödja en vän, gå in på hans musiksida:
www.tunesquare.com


Kommentarer
Postat av: normalin

fin bävermin på mig uppe på bilderna!

2007-08-15 @ 10:43:02
Postat av: victoria

heehee, nu vet jag vem frisören din är på friday. tog nog fel på dag då du var in. Dessutom jobbar jag på freeidag så vi seees då, kisss

2007-08-15 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback