Petes kattunge tog kokain

Malin, håll reda på Pete och kattungarna!

Helgens bravader bestod av:
- Stan, IKEA, bakning och Selånger med Micke, syrrorna, kusin + ungarna på fredagen.

- Plus att jag åkte karusellen Space Jam. Trodde jag var hyfsat cool och körde "sånt här var ju bara kul och läskigt när man var liten".
Jag tror jag skrek mer än Ebba och Cajsa.

- Birthdayparty för hellas och mig
som inte började så bra, ska jag berätta för dig
tjej som jag är, blev mitt planerade klädval helt åt skoga
irriterad, less och "jag vill inte"-priset tog ja 
men när alla kom
och jag fick min sång
blev jag glad-errki än en gång
bålen var för övrigt en riktig favorit
alla for omkring hit och dit
Halle, Hillippa, Haana ifrån Karibien kom
vissla efter tjejer är en specialitet för dom
nog om detta
nästan nykter var petta
bilder i massor är det ni nu får
dock har jag inte den med glassen i mitt hår



image601
Byggare-Bob med ugly-pants-2007 och en fräsch ung brud i 21-årsåldern.

image602
Kingpresenten av gänget. Nu ska jag lära mig att lira gitarr!
(Gitarren på bilden är inte min utan lånad av min framtida sambo Malin)

image603
Halle, Hilippa och Haana.

image604
Låten från Jenna var väl uppskattad.

 
Storbesök av Anna och hennes lammkött!

image609
Hellas The Snake!

Har massor med bilder att erbjuda men nu orkar jag inte sitta vid datorn längre.

En liten snabb check över veckans dagar.
- söndag spenderades hos pappsen som fyllde år 20 aug. Spela kort, åt middag och myste!
- måndag, hard wörk wörk och en koll på saras lägenhet plus en spontanbio med filmen Rush Hour 3 med Hellas, jag dog av skratt.
- Tisdag, hard wörk och hard trainy med ungarna och mig själv.
- Onsdag, hard wörk och födelsedagsgrilli for Hellas the snake.
- Torsdag... jobb och träning.

hej svej


image610

ps. vi saknade Marika och Jens (fast mest Marika) på festen. ds.










Kommentarer
Postat av: ma lin

'ntligen update :D ska lägga upp bilderna på the fotodump nu! poess


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback