Jag har svikit mitt shoppingsinne..

är det kul att man varit i sthlm, i tron att hitta huuur mycket som helst, eftersom jag oftast fyndar mycket tycker jag själv?
är det kul att denna tro inte alls stämde?
är det kul att en halsböld ska kunna rubba mitt shoppingsinne?
är det kul att jag lämnat tillbaka nästan allt som jag köpte förutom ett diskställ och ett par skor som tydligen var för små för mig?

förlåt, jag har svikit dig ärade shoppingsinne.


Om man skrattar åt ett 3-årigt barn som ska bajsa i blöjan så är man nog inte redo för mammarollen. Detta har jag och Marika insett under lördagen.
Jens och Marika fick sig en prövning (som nog marika klarade mer än jens the giver) i helgen där de tog hand om Oskar (Orre eller the eater) 1½ år och Alfred (Affe eller grävarN) 3 år.
Jättesöta killar med energi.
Men denna energi uppskattas inte alltid.
Men kan lugnas med Farbror Joakim och glass.
På kvällen åkte vi till malins stuga i berga och grilla. Dock en kvart för tidigt. Men tre chorizo's sitter aldrig fel.
image633
Och här har vi lillfamiljen.

image634
GrävarN styr och ställer. Bra strategi av karlarna.

Sen hem och böla till Reign over me.

I söndags hade vi ledarmöte. Sånt jäkla problem med grupperna. Och ledare.
Visst vill jag träna tjejerna, mer än gärna, men att träna dem själv går inte längre. Det går inte ihop med jobbet.
Sen skulle jag vilja koncentrera på min egen träning mer egentligen. Men vill ju inte släppa mina små ankungar heller.
Orken?


Jaja, sen blev det en sväng runt sidsjön, mat på alnö med diverse bajshistorier och en bio (På smällen) på kvällen med the wanker (haha). Den var helt okej, nästan lite för realistisk vid ett ögonblick.


Nu sitter jag här och funderar på att städa mitt rum eller ta en liten tupplur innan jobbet. What to do, what to do?
Både och?

see ya

Kommentarer
Postat av: mig själv

jobbar 15:30-21:30 idag and youuuu

Postat av: Li

jag har jobbat 15-22.15 idag, wihoooo!

2007-08-28 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback