jag ber om ursäkt..

för mitt dåliga skrivande av inlägg och att jag råka skriva UPPE i dalarna. Men ska jag vara ärlig, kändes de bättre att säga uppe.

Nu sitter jag och ska strax knega. Sen bär det iväg till Övik, där det blir en dundrande kusinträff!

Vad har hänt då? Fråga ni er.
Vår lördagsbrokeback-mountainkväll blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss. Den där efterfesten lyckades inte alla ta sig till då tyvärr. Men det var väl rätt kul ändå, dock att efterfesten skulle vara höjdpunkten med Marikas cheesecake...

image518
Här har vi Sara Hedberg. Hon smiter ut (även fast hon har utegångsförbud! Vågat!) och festar istället loss med oss.
(Kan hända att hon inte hade någon nyckel men jag tyckte första förslaget var fränare)

image519
The gang hos Maddelito.

image520
Lite china china och en Malin som alltid ska sno mat av Madde.

image521
Jag och härliga Uppsala-Anna!

image522
Vad sägs om en glassdrink?

 
Natural lips, fuck yeah!

image525
Systeryster och moi, typ coolast på festen.

image526
Just like this picture.. på Olearys för övrigt.

image527
Och vi avslutar det hela med en stjärt.

Dock har det hänt mycket mer efter denna lördag, såklart men det hinn ja int me nu.

howdy cowboys


Kommentarer
Postat av: marlin

haha! tänkte precis skriva en väldigt arg kommentar om att du inte uppdaterar men vad får jag se? du har gjort de , jag är stolt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback