Indonesiska hajar från Sverige

drömde jag om inatt.. Skitläskigt. Och dem var lika stor som en lastbil med två släp. Varför skulle jag ut till den där ön?!

Myskväll igår med Rosa, Mr Bean, tattarna Sanna & Klara och the snake.
Mycket pizza, chirre & dirre + gotta.
Innan var det jobb, och mycket jobb kan jag lova. Det märks att det är skoldags! Kul för er!
Och då menar jag det.. vill också gå i skolan. Iaf gymnasiet.

Inköp igår då!
- en suuuuuuuuperfin blåvitrandig skjorta från JC.
- en nödvändig svart väska från H&M.
- ett halsband från Glitter.
 
- ett par gula skor från Din Sko.

- en rödrutig söt skjorta från H&M.
- en höstklänning, kneestrumpor och t-shirt från jobbet.

Resten orkar jag inte visa. I början var jag rätt flitig på att visa mina inköp, men orken att knäppa sugiga kort med min sugiga kamera.

image631

image632
Lärde dem att göra kompisband. Det höll dem sysselsatta. Det var skönt..

Jag berättade aldrig vad jag fick i present! Det vill ni ju veta!

- en plattång (king!)
- en tavla med kort på nära och kära (superfin)
- en klippning (ångesten men det blev bra :P)
- en "lär-dig-spela-gitarr"-dvd (äntligen ska jag lära mig!)
- en gitarr (dock lånad)
- ett presentkort för två på hotell knaust (får ta med valfri karl)
- ett halsband (av hal the golddigger and hunk the hunken)
- ett presentkort på systembolaget (hal och hunken känner mig)
- en låt (som var skitbra)
- ett par skor (som jag bytte till springskor)
- sminkborttagning (behövligt)
- sockar (behövligt)
- presentkort på IKEA (ja, eftersom jag tappat bort de jag fick sist. 800 kr)
- pengar (behövligt)
- en resenecessär med många fack (thai thai)
- en paddelborste (för mitt toviga hår)
- rakskum (behövligt)
- trisslotter (ingen vinst...tack)
- förhoppningsvis en almanacka! ;)
- en magnet där det stod "du kanske inte borde bli så tjock"
(HAHA)
- presentkort på JC (som jag redan använt :D)
- jättefina koppar (till vår lägenhet :P)
- en frukt (som var jättemjuk)
- bullar (som var goda)
- gamla vaniljbullar (som inte var så goda)
- smaksatt glidmedel (bla strawberry cheesecake)
- ett till par skor (brown bear and white bear, here they come!)
- ett svart linne (jättefint)
- grejer från bodyshop (från ginaligan)
- en champagne från 1986 (passar till hotellrummet!)

nu ska vi till berga och grilla så jag måste skynda mig!


Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken jäkla trevlig blogg! Mycke bra =) Ha det kanoners !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback